Gå til innhold

Battlefield 2142 Gameplay video

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg syntes at det bare blir for dumt ab EA\DICE å ikke gjøre ferdig BF2 som det er nå. BF2 trnger å jobbes mer med, og det er jo ikke vits å slippe et spill til?

Endret av Marius E
Skrevet
EA, spillhorer !

6086467[/snapback]

I så fall er det vel vi som er horene og EA som er halliken.

Men dere glemmer en ting, BF serien har aldri vært ment som en simulator, men et actionfylt krigsspil som er lett å komme i gang med. Hvorfor skal ikke EA melke dette for hva det er verdt så lenge den vanlige mann i gata løper mann av huse for å spille det?

Vi som er litt mer hardcore (les: simluatorfrelste) spiller fortsatt Operation Flashpoint, mens vi venter i spenning på Armed Assault og game2.

Skrevet

litt drøyt å si at et nytt BF spill kommer til å ødelegge BF2.

DICE tjener ikke noe serlig med penger på å fortsette å patche BF2 derfor må de jobbe med andre ting.

jeg synes 2142 ser ganske gøy ut. kommer nok til å bli sånn som vitenam var for 42.

Skrevet

Må bare si det; ved siden av Gothic 3-videoen, var dette det største antiklimakset på e3. Da var to spill strøket av listen for 2006. :|

Skrevet

hehe, tror enemy territory: quake wars kommer til å ta knekken på dette (burde ihvertfall)

6092328[/snapback]

[/quote

Eg stiller meg meir positivt til Quake Wars ihvertfall ;)

Skrevet

Leste i GameReactor at 2142 skal ha samme grafikk/fysikk motor som BF2, som vil si at det blir den samme grafikken og fysikken som BF2.

Men det så fett ut :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...