Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Btw, fikk vi noen gang vite hvorfor Sameboe kjøpte drakt med 32 bakpå? Er helt sykt om han gikk med den på stadion i går!

Du vil vite hvorfor? Jo fordi at jeg ikke ville okupere et nummer som var opptatt av en spiller, og da var 32 det nummeret som var ledig først, var vel mest derfor :)

 

EDIT: Er enig i de som sier det er blodharry med navn på ryggen, men da mener jeg da det kun er fornavn, for det er grisestyggt! Men jeg lover at neste drakt som skaffes er Anderson! Jeg var veldig usikker da jeg sto i kjappa og så på drakter, og gikk for meg selv!

 

Sto mellom Anderson, Fletcher og Vidic, samt mitt eget navn... Så ble meg selv til slutt, dessverre.

Endret av Sameboe
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vil rette en STOR takk til unitedtravel.no, glimrende oppfølging hele veien og trivelig styring. Jørn: TUSEN TAKK!!

 

 

Må også si meg fornøyd med byrå (samme som Alastor) og hotelet de hadde valgt ut som lå midt i sentrum og nærme alle ønskede fasiliteter, og må si at det var verdt hver eneste krone!

 

 

Så det var ikke et dumt tips altså? Godt å høre at det er flere som har positive opplevelser med dem. Skal bruke de nok en gang mot Bolton om en snau måned.

Lenke til kommentar

unitedtravel.no er en super bra side, og du får det du betaler for. Jørn kan hjelpe dere med det meste i byen og slikt. Visst jeg skal ha turer til England, så prøver jeg først via supporterklubben og så Unitedtravel. Unitedtravel trenger du ikke og være redd får og ikke få billet, dem er til og stole på!

Lenke til kommentar
Hva er med i de pakkene på Unitedtravel.no?

Hotell og kampbillet, flyreise fikser du selv ;)

Okei, madammen og jeg prater på å dropp bursdagsgaver og heller ta en tur sammen, og tror nesten jeg skal greie å overtale henne med på en Manchester tur :D

Kan absolutt anbefales, hvis fotball ikke frister, så er det et giga kjøpesenter midt i byen ;)

Lenke til kommentar
Jau, vet det, har vært der før. Men reiste med suporterklubben da, og de har så lang bestillingstid, må jo søke 3 måneder før kamp...

Stemmer det ;) Litt synd at alle toppoppgjørene er utsolgt, men kan da fortsatt kose seg på OT med for eksempel Blackburn Rovers (som alltid er et oppgjør å få med seg etter min mening)

Lenke til kommentar
Hva er med i de pakkene på Unitedtravel.no?

Hotell og kampbillet, flyreise fikser du selv ;)

Okei, madammen og jeg prater på å dropp bursdagsgaver og heller ta en tur sammen, og tror nesten jeg skal greie å overtale henne med på en Manchester tur :D

Kan absolutt anbefales, hvis fotball ikke frister, så er det et giga kjøpesenter midt i byen ;)

 

 

Det er et i byen ja, men det har jo Traford Center og, trur det heter det. Og der har det jo kino,bowling. Det meste for og si det sånn :p Men, ute livet i Manchester er verdt og få med seg selv om det ikke blir kamp :p Nede på Hard Rock cafe er det alltid live nesten, + det har en av verdens beste burgere og;)

Lenke til kommentar
Det er et i byen ja, men det har jo Traford Center og, trur det heter det. Og der har det jo kino,bowling. Det meste for og si det sånn :p Men, ute livet i Manchester er verdt og få med seg selv om det ikke blir kamp :p Nede på Hard Rock cafe er det alltid live nesten, + det har en av verdens beste burgere og;)

Fikk ikke tatt turen ut til Trafford Center sist jeg var, hadde egentlig tenkt, men var så fyllesjuk etter ei natt i hotellbaren :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...