Gå til innhold

iPhone 3G og 3GS-tråden | Prat i vei ...


iPhone 3GS  

830 stemmer

  1. 1. Skal du kjøpe deg iPhone når 3GS blir tilgjengelig?

    • Ja, uten tvil.
      255
    • Kanskje. Pris er en faktor
      205
    • Vet ikke. Pris er ikke en faktor
      56
    • Nei, jeg har det jeg trenger.
      323
  2. 2. Har du iPhone fra før av?

    • Ja, jeg har en importert iPhone.
      82
    • Ja, en iPhone 3G.
      228
    • Nei.
      529


Anbefalte innlegg

Bestill iPhone med det abonnementet som ha lavest månedspris og legg SIM-kortet i en skuff ring Telenor og be dem om å åpne operatørsperren. Da har du en helt ny 16GB 3GS for 4000kr, eller en 32GB for 4800kr.

 

 

Blir det dyrere om du vil avbryte abonnementet? Trodde bare de la på månedspris ganger 12, slik at det blir det samme?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Telenor sine sider blir voldtatt as we speak, så umulig å få bestilt noe som helst :( Finner ikke noe i abonnementsvilkårene om at du må betale for den første måneden. Husker det var slik med det ene abonnementet til Netcom, men vet noen om dette gjelder alle abonnement nå?

 

Når du binder deg til et abb. så må du betale første måneden.

Lenke til kommentar
Telenor sine sider blir voldtatt as we speak, så umulig å få bestilt noe som helst :( Finner ikke noe i abonnementsvilkårene om at du må betale for den første måneden. Husker det var slik med det ene abonnementet til Netcom, men vet noen om dette gjelder alle abonnement nå?

 

Når du binder deg til et abb. så må du betale første måneden.

 

Men Lakus sitt forslag virker jo helt klart som det beste. Blir jo 4038 kroner for en 16 GB og superpluss :)

Lenke til kommentar
Nå gjelder det bare å finne ut hvem som åpner salget først i Bergen på fredag hehe:)

 

Noen hete tips?

Hvertfall ikke Eplehuset :whistle:

 

Kommer meg forresten ikke inn på 3gs prisene på telenor nå. Kan noen opplyse meg om hvilke abb som er tilgjenglig?

 

De jeg fikk opp for en stund siden. Ser ut som det er litt trafikk på hjemmesidene der nå. Går ut fra at "Minste totalpris 1. år" blir prisen for telefonen + bruddgebyr. Så ikke så aller værst for en iPhone 3GS 32GB

 

telenorpriser.th.jpg

Endret av CK_
Lenke til kommentar
Går ut fra at "Minste totalpris 1. år" blir prisen for telefonen + bruddgebyr.

Nei, det er prisen på telefonen pluss 12 mnd. bindingstid. Men hvorfor bruke penger på å bryte når man bare kan putte SIM kortet i skuffen, ringe Telenor og be dem åpne operatørlåsen og så bruke hva du vil?

Lenke til kommentar
Jeg trodde vi ble enige om at bruddgebyret er på månedpris på abo. ganger 12 måneder? Så da blir det like dyrt uansett hva du gjør?

 

Dte er ingen som er enige med deg i det. F.eks er bruddgebyr på superpluss 2400 kroner. Da blir prisen 4800. Hvis du fjerner operatørlåsen derimot får du den for 4038.

Lenke til kommentar
Går ut fra at "Minste totalpris 1. år" blir prisen for telefonen + bruddgebyr.

Nei, det er prisen på telefonen pluss 12 mnd. bindingstid. Men hvorfor bruke penger på å bryte når man bare kan putte SIM kortet i skuffen, ringe Telenor og be dem åpne operatørlåsen og så bruke hva du vil?

 

Hvor mye koster det å fjerne operatørlåsen? Det har gått meg hus forbi...

Lenke til kommentar

Altså;

 

Telefonen koster 3290,- så binder du deg til 129,- i 12 måneder. Dette blir etter 12 måneder 4838,-

 

Om bruddgebyret er 2400,- som du sier, blir det 3290,- + 2400,- = 5690,-

 

Sist jeg brøt et abonnement betalte jeg bare de resterende månedene av bindingen. Er det altså ikke slik hoss telenor?

Endret av CK_
Lenke til kommentar
Altså;

 

Telefonen koster 3290,- så binder du deg til 129,- i 12 måneder. Dette blir etter 12 måneder 4838,-

 

Om bruddgebyret er 2400,- som du sier, blir det 3290,- + 2400,- = 5690,-

 

Sist jeg brøt et abonnement betalte jeg bare de resterende månedene av bindingen. Er det altså ikke slik hoss telenor?

 

Jo det er slik hos Telenor.

Endret av marradi
Lenke til kommentar
Altså;

 

Telefonen koster 3290,- så binder du deg til 129,- i 12 måneder. Dette blir etter 12 måneder 4838,-

 

Om bruddgebyret er 2400,- som du sier, blir det 3290,- + 2400,- = 5690,-

 

Sist jeg brøt et abonnement betalte jeg bare de resterende månedene av bindingen. Er det altså ikke slik hoss telenor?

 

Jo det er slik hos Telenor.

 

Jeg trodde ikke det kostet så mye å fjerne operatørlåsen, men ser at det kanskje koster 600 kroner?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...