All aktivitet
Denne strømmen auto-oppdateres
- Siste time
-
Du glemmer det viktigste, leder drept og oppunder et halvt tonn bortgjemt beriket uran. Informasjon om dette kan man finne hos ABC (Australian Broadcasting Corporation).
-
Jeg hater den norske innvandringspolitikken!!!
DukeNukem3d svarte på freedomseeker sitt emne i Politikk og samfunn
Det finnes sikkert noen japanesere og kinesere som ikke oppfører seg. På videregående var det en fra Vietnam som var skikkelig tulling husker jeg. Disse gruppene har et veldig godt rykte til tross for noen dårlige enkeltindivid. Så da må det jo være noe mer da. -
Jævlig dårlig gjort mot de som er på huset i NRK.
-
Jeg sa at det er bare begynnelsen med landslaget og hvorfor må land alltid tilpasse seg til europeiske fotballkultur og det er alltid best? Kan ikke Japan og Australia utvikler deres egne tradisjoner? Slik eurosentrisk attityde blir slitsomt
- I går
-
Tenk å skulle kontre "USA har ikke tribunekultur" med linken til noen som kaller seg "The American Outlaws"... Du legger jo ut en link som underbygger poenget mitt! De videoene er så cringe og en hån mot tribunekulturen i nesten alle andre land enn USA. Hadde jeg ikke visst bedre så hadde jeg trodd at du trollet...
-
Jeg hater den norske innvandringspolitikken!!!
freedomseeker svarte på freedomseeker sitt emne i Politikk og samfunn
-
banner @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) takk cc
-
🥰🥰
-
ikke glan dere ijæll
-
David Bowie - Life on Mars?
-
Godt mulig du har rett i det. Skulle noen ha satt opp en liste over hvilke ord/uttrykk som i dag er rasistiske ville den blitt så lang at Sofies verden hadde sett ut som en novelle.
- 244 svar
-
- 1
-
-
Ikke vi nå Vi har planer om og se på Fotball VM nå.⚽⚽
-
Den store Emoji chatten😜😍🤩🥳💖💘♥️
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) svarte på Maskinfører sitt emne i Lekeplassen
🐄🐄 -
Her nede på havna ( LEK )
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) svarte på JoanTheMan sitt emne i Lekeplassen
N-4K0 og MR SPEED er nede på havnen, og vi lager nattmat.😋😋 -
Hva assosierer du med ordet ****-leken
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) svarte på Kurt Grusom sitt emne i Lekeplassen
Sirkus -
Ubrukelige patenter
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) svarte på Pliscin sitt emne i Lekeplassen
Vi tar patent på såpestykker som ligger på gulvet. -
Maskinførers digre nye chattetråd 😀
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) svarte på Maskinfører sitt emne i Sosialt
Vi ønsker dere alle sammen, en fin og god natt.🥱🥱💤💤😴😴 -
Maskinførers digre nye chattetråd 😀
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) svarte på Maskinfører sitt emne i Sosialt
❤️❤️❤️❤️🥰🥰 -
Banner MR SPEED for vi ønsker deg også Godbedring.🥰🥰
-
Hvilken sang hører du på nå?
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) svarte på Nipoe sitt emne i Lekeplassen
Nå hører vi to på: I`m So Tired - The Beatles.❤️❤️❤️❤️
