Gå til innhold

All aktivitet

Denne strømmen auto-oppdateres

  1. Siste time
  2. Cappo

    FOTBALL-VM 2026

    B-laget til Norge mot et toppet Frankrike. Sier seg selv hvilken vei det går. I tillegg ønsker Norge å bli nummer 2, så at det er kort tid til 16-dels ga bare Solbakken unnskyldningen han trengte for å tape mot Frankrike.
  3. REALITET

    FOTBALL-VM 2026

    Regnet med at "b-laget"utspillet ville komme. Ja, sant. Men forsvaret er som a laget. lol. Med andre ord, vi får ro til enden.
  4. Altså, hva i alle dager. Nesten som å se Obosligaen dette sett fra Norske øyne!!
  5. Stiller jo med B-laget. Frankrike er shaky bakover, men de som er gode nok til å dra nytte av det sitter på benken. Ta ut Thorstvedt, Bobb og Strand Larsen. Inn med Nusa, Ødda og Erling så blir det andre boller.
  6. Dagner

    FOTBALL-VM 2026

    Nå er det dessverre B-laget som spiller
  7. REALITET

    FOTBALL-VM 2026

    En ting som er bra, det er at Norge får møte de store gutta. Slikt at de får erfaring.
  8. Norge tenderer til bra spill. Vi kan håpe på flere mål, men med målscorere som Mbappe og Dembele på det franske laget blir det fort 6-2.
  9. Nå er det nok med repriser av Frankrike sitt 1-0 scoring 😛
  10. Dembele som allerede har scoret 2 får trille ball upresset i Norge sin 16-meter. Tror nesten ikke det jeg ser
  11. Takk skal du ha. Jeg har bestilt nesten det samme som deg. Jeg ønsket egentlig en mini-PC til stuen, men det ble for vanskelig å velge. Så derfor blir det desktop til komtoret, så flytter jeg PS5 til stua.
  12. Er det mulig 😂 patetisk forsvarsspill
  13. Tredje gangen man slipper inn samme målet 😛
  14. Tussi

    Norge i VM 2026

    Nå kommer spillet seg en del Men dette hjelper ikke
  15. REALITET

    FOTBALL-VM 2026

    Påtide å jekke ned optimismen. Alltid morsomt å se norske fans rope om finale så fort man kvalifiserer seg til et mesterskap.
  16. Jaaaa Thelo, fortjent redusering!
  17. Dagner

    FOTBALL-VM 2026

    Jaja, kan vi kanskje gjøre noen bytter og gå litt for det? Om B-laget scorer mål så hadde det vært gøy å hatt en litt bedre tropp
  18. Heisann!
  19. Jaaaaaaa!!!!
  20. Tussi

    Norge i VM 2026

    Det spørs om den hvilen båre beste får er verdt demotiveringen i laget med denne kampen
  21. 🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡 Bare å bytte ut Thorstvedt øyeblikkelig. Fyfaen de får bare stå å prikke de inn.. hvor er midtbanen, bare Berg alene defensivt. Aasgard i ingenmannsland og Thorstvedt helt bortreist. Der scorte faen meg hestehalen, haha!
  22. Nei og nei
  23. Jeg nyter nedpriset kyllingburger m/ cheddar og Jarlsberg nu i aften, med ketchup til 😋
  24. Men der SKAL du jo bare utligne, Larsen!!!!!!
  1. Last inn mer aktivitet
×
×
  • Opprett ny...