Gå til innhold

Sony presenterer Heavy Rain (PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-45jaQkrH

Så en video fra det for en tid tilbake, så meget bra ut. Den korte videoen som lå ute da,

, hadde en skremmende godt skrevet dialog, og animasjonene av ansiktet til kvinnen i spillet var rett og slett skummelt bra.

 

Bare synd jeg holder meg unna konsoll, får satse på at det kommer til PC etterhvert, selv om en tviler på at det skjer...

 

Nye videoen var heller ikke dårlig

Endret av Slettet-45jaQkrH
Lenke til kommentar
Kommer nok til PC, det står oppført på siden til tothegame, iallefall.

 

Sony lager og publisher endel PC-spill, men det er hovedsaklig SoE-titler, fra SCEA.

Tror desverre dette kommer bare på PS3 pga. SCEE har hjulpet utviklerene i Quantic Rain etter hva jeg forstår, og at SCEE har betalt for utviklingen av spillet. :-/

Lenke til kommentar

Vell, dersom det står på tothegame, kan det godt hende, men ikke med det aller første ihvertfall, har ihvertfall sett dem ta grundig feil tidligere..

Grunnen til at jeg tror at det aldri kommer til PC/360 er pga. ordleggingen i pressemeldingen, som jeg understreket. :-/

 

LONDON, July 3 2007 – Sony Computer Entertainment Worldwide Studios (SCEWWS) is pleased to announce that it will be collaborating with developer Quantic Dream on an exclusive PLAYSTATION®3 (PS3™) title – more details of which are to be announced soon.

 

http://www.quanticdream.com/Documents/SCE_QD_030707.pdf

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...