Gå til innhold

Nysgjerrig på Android?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Utrolig artig! Jeg er ganske overbevist om at Linux og friheten det bringer med seg er fremtiden for operativsystemer i mobiler! :)

 

Ellers så kommer nok nedlastningen til å ta litt tid... filen er på 88MB og det 2-3 timer før hele filen er nede :thumbup:

 

EDIT: Det gikk plutselig fortere, så nå har jeg fått prøvd den litt. Et positivt inntrykk så langt!

Endret av SkyFlight
Lenke til kommentar
Er det Android som kommer til og "konkurere" mot iPhone?

He he, Android er vel så motsatt iPhone man kan få det - hvis man tenker på valgmulighetene. Jeg har inntrykk av at Android skal prøve å ta opp konkurransen mot Windows Mobile og spesielt Symbian, men utviklerne har nok ikke glemt iPhone heller vil jeg tro. :)

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Morsom måte å få testet det på, og jeg må si jeg likte det. Skal ikke se bort ifra at min neste telefon blir en med Android (eller Openmoko om det får modnes betraktelig mer). Men er det slik at Android ikke støtter multitasking? Eller er dette noe som kommer senere?

 

Android støtter multitasking på en litt spesiell måte.

Når du åpner et nytt program, lagres det forrige programmets "state" (hvor i en liste du er, hvilken melding du har åpen osv.), og det nye programmet åpnes. Slik fortsetter det til minne begynner å nærme seg fullt, da lukkes den "tidligste prosessen" (den som det er lengst siden du hadde oppe), men den har fremdeles den lagrede "state"-en. Når du da lukker programmer, og kommer tilbake til der den lukkede prosessen skulle være, åpnes den og får den lagrede "state"-en, så menyer og lister er der hvor de var før.

 

For en video, se her:

Endret av Dvyjones
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 9 måneder senere...
×
×
  • Opprett ny...