Gå til innhold

Massakre hos Vivendi? (PC/PS3/X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sad news is sad.

 

Activision begynner å bli mer og mer lik EA. Til slutt er det vel bare de to som står igjen, som to monstre som har slukt alt dem har kommet over. Resistance is futile. You will be assimiliated.

 

Og kvaliteten på ny-utgivelser blir deretter. Bare se på hva Activision har gjort med Guitar Hero siden 2'ern...

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Det at de kaster bort 50 Cent gjør meg INGEN verdens ting! Det spillet kan brenne i helvette for min del. Dog at de kanskje kansellerer World in Conflict, og på toppen av det hele legger ned studioet til Massive, synes jeg er usmakelig. Hva er det de holder på med? WiC var jo en suksess! Og jeg irriterer meg fortsatt over navnet Activision "Blizzard". Hva faen?

Lenke til kommentar

Droppe Ghostbusters, Chronicles of Riddick og World in Conflict?

Må vel være noe av den dårligste markedsføringen jeg har sett.

 

Alle tre er spill som er ventet på at fans over hele kloden, og de ville nok solgt i tusentall no matter what.

Jeg ser egentlig ikke helt poenget med å legge ned prosjekter i motsetning til å gjøre de ferdig før de dropper serien.

 

Men Ghostbusters får vi iallefall se igjen, om et er fra en ny utvikler eller ikek gjenstår å se.

Dette dukket opp på nettet også før i dag, rett før jeg leste posten din her inne, Chrissj.

 

Speaking under conditions of anonymity, a UK source familiar with the situation surrounding the Activision Blizzard merger has confirmed that Ghostbusters has not been canned, and is to be put out to tender.

 

The game was assumed lost overnight when Activision confirmed that the only Vivendi games to make the transition in Acitivision Blizzard would be Crash Bandicoot, Ice Age, Spyro, Prototype and an as-yet unannounced property.

 

“I wouldn’t use the word ‘canned’ on Ghostbusters if I were you,” VG247 was told this morning. “It’s basically being put out to tender. Considering where it is in development, hopefully someone else will pick it.”

 

While the situation with Ghostbusters seems clear, there appears to be some confusion as to the state of play of other IPs such as World in Conflict and Wet.

 

“I guess that if there are Sierra games that aren’t mentioned in the Activision press release, then they’re part and parcel of the stuff that’s going out to tender, but I don’t know for sure,” said the source.

 

From the sound of it, the shit is most definitely hitting a lot of fans regarding Activision Blizzard today. More soon.

 

Selvfølgelig er det bare rykter, men som jeg sa tidligere så ser jeg ikke poenget med å legge ned prosjekter som er nesten ferdige.

Lenke til kommentar

Huff dårlige nyheter...

WiC var jo det beste spillet jeg har sett til dags dato hvis du ser bort fra gameplay. Serverbrowsing var genialt, teamplay var genialt menyer og online delen, alt funka perfekt. Toppliste og ranking.

Etter hvert synes jeg gameplayet ble litt stein saks papir. Men de kunne tatt motoren osv. videre med seg. Legger de ned Massive så tror jeg de gjør et feilsteg. Mange utviklere som har mye å lære av de...

Endret av Epsilon-
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...