Gå til innhold

Oppdaterer drivere


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg bruker fortsatt 8.4 fra i fjor (4/12/07) på min 3850. Har funket så fint at jeg ikke har hatt lyst til å oppgradere.

 

Kanskje ett par flere fps å hente? Får teste.

 

Edit:

Jepp! Fikk en god del bedre ytelse:

Unreal Tourney 3 , 32 fps før - 62 fps etter. Så på en viss bit av brettet. Fikk mye bedre gjennomsnitts fps også. Falt ikke under 52 fps. Gikk ned i 25 fps før.

 

CS:S Stress test. Før: 132 fps, etter: 143

 

Bruker den minimale driveren uten kontrollpanel.

Endret av JAPCU
Lenke til kommentar

Gizmo93: Jeg mener at Catalyst-pakken inneholder de fleste driverene. Er vel derfor det heter pakke. ;)

 

Velg drivere til et kort i 2xxx serien og test. I værste fall får du beskjed om at driverne ikke passer.

 

2400 XT er nevnt i en .inf fil i driver pakken jeg lastet ned.

"ATI Radeon HD 2400 XT" = ati2mtag_RV610, PCI\VEN_1002&DEV_94C1&SUBSYS_0D021002

Endret av JAPCU
Lenke til kommentar
Gizmo93: Jeg mener at Catalyst-pakken inneholder de fleste driverene. Er vel derfor det heter pakke. ;)

 

Velg drivere til et kort i 2xxx serien og test. I værste fall får du beskjed om at driverne ikke passer.

 

2400 XT er nevnt i en .inf fil i driver pakken jeg lastet ned.

"ATI Radeon HD 2400 XT" = ati2mtag_RV610, PCI\VEN_1002&DEV_94C1&SUBSYS_0D021002

 

Aha, eg får prøve det då :roll:

Lenke til kommentar
Gizmo93: Jeg mener at Catalyst-pakken inneholder de fleste driverene. Er vel derfor det heter pakke. ;)

 

Velg drivere til et kort i 2xxx serien og test. I værste fall får du beskjed om at driverne ikke passer.

 

2400 XT er nevnt i en .inf fil i driver pakken jeg lastet ned.

"ATI Radeon HD 2400 XT" = ati2mtag_RV610, PCI\VEN_1002&DEV_94C1&SUBSYS_0D021002

 

Aha, eg får prøve det då :roll:

Bare sånn at det er sagt: Det du skal gjøre er å bare laste ned å installere slik du ellers ville ha gjort.
Lenke til kommentar
Hmm. Eg finn ikkje 8.7 eller andre drivera til 2600 XT, AGP. Kun den driveren som følg med på cd-en.

Det er rett og slett grunnet at ATI ikke bryr seg med nye drivere til de kortene.

Er rimelig sikker paa at jeg saag en artikkel om det ifjor.

 

Jeg får ikke installert nye drivere til mitt Mobility Radeon x1400 kort på Dell Inspiron 9400 laptoppen som kjører Windows XP. Får kun til å installere de to år gamle driverne man finner på Dell's hjemmesider. :/

 

Ja desverre saa er PC produsentene daarlige paa aa oppdatere driver pakkene sine. Laptop PC-er er nok de som lider mest av det da.

Modifiserte drivere er ett alternativ. Men i noen tilfeller gj0r de vondt verre. En kompis av meg fikk ikke spillt Bio Shock paa noen modifiserte drivere.

 

 

Tror jeg skal teste om jeg ser noe til ytelses forbedringer fra 4870 hotfixen imorgen.

Maatte klokke ned CPU litt pga av varmt vaer og stilas foran vinduer. :no:

Endret av NuDimon
Lenke til kommentar

den nye catalyst center fungerer særdeles dårlig på mitt system. Windows Vista home prem 64bit eng

Jeg får den opp bare av og til, resten av gangene skjer det null ting når jeg prøver å åpne den. Måtte installere den 4 ganger før jeg fikk opp programmet og den installerte driverene til meg :S

Lenke til kommentar
Jeg får ikke installert nye drivere til mitt Mobility Radeon x1400 kort på Dell Inspiron 9400 laptoppen som kjører Windows XP. Får kun til å installere de to år gamle driverne man finner på Dell's hjemmesider. :/

 

Ja desverre saa er PC produsentene daarlige paa aa oppdatere driver pakkene sine. Laptop PC-er er nok de som lider mest av det da.

Modifiserte drivere er ett alternativ. Men i noen tilfeller gj0r de vondt verre. En kompis av meg fikk ikke spillt Bio Shock paa noen modifiserte drivere.

 

 

Tror jeg skal teste om jeg ser noe til ytelses forbedringer fra 4870 hotfixen imorgen.

Maatte klokke ned CPU litt pga av varmt vaer og stilas foran vinduer. :no:

 

Det suger at ikke hw produsentene kan holde kundene med opdateringer på drivere. Er mer sån at straks man får laptopen så er det om å gjøre å få deg til å kjøpe ny så raskt som mulig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...