Gå til innhold

Kristoffer fikk regning på 350 000 kr


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

er det nå vi skal finne adressa til tele2 sjefen og oppsøke han med balltre ?

 

herregud, er det mulig å bli så tett i pappen ,

 

sperret abn. og pga av svikt i tele selskapet så er det kunden som får svi..

dette her har jeg vanskelig for å forstå, kanskje tele2 kan komme med en reply artikkel slik at vi får se hva de begrunner regningen med...

 

Hvordan kunne jeg betale så mye? Det er jo like mye som et hus koster, sier Ståhl til Aftonbladet.
Litt av et hus til firehundretusen...

Sikkert et med 2 mill i fellesgjeld.

hahaha , morsomt.. morsomt.. haha :D

Lenke til kommentar

alle må jo forstå at noe er galt når regninga kommer opp i 400000 kr eller?

Hvorfor koster det så mye i utgangspunktet?ingen mobilregninger burde komme over 1000 kr pr mnd uansett hvor mye du bruker mobilen,hvorfor skal det koste mere?alt er utbygd!

Det er jo ingen mennesker som har mer arbeid om du ringer 100 ganger istedenfor 1 gang

Lenke til kommentar
alle må jo forstå at noe er galt når regninga kommer opp i 400000 kr eller?

Hvorfor koster det så mye i utgangspunktet?ingen mobilregninger burde komme over 1000 kr pr mnd uansett hvor mye du bruker mobilen,hvorfor skal det koste mere?alt er utbygd!

Det er jo ingen mennesker som har mer arbeid om du ringer 100 ganger istedenfor 1 gang

Fordi de kan. *sukk*

Lenke til kommentar
Hvordan kunne jeg betale så mye? Det er jo like mye som et hus koster, sier Ståhl til Aftonbladet.

Litt av et hus til firehundretusen...

 

Hus prisene på den svenske landsbygda er ganske lave.

Kan få ett ok hus med stor eiendom for 300000 i motsettning til Norge.

Så joda, det er en stor sum, har selv Tele 2, håper jeg slipper sånt søppel fra de...

 

Får ringe Bush da og si at bin Laden gjemmer seg i Tele 2 sitt hovedkvarter ;)

Lenke til kommentar

Det skulle vært en lov her i Norge med sperregrense på MAX 10 000 (Helst 5000) kr, det vil si at mobiloperatørene ikke har lov til å sende ut regninger på over 5000/10 000 kr pr mnd.

 

I dette tilfellet er det Tele2 som bør få svi, siden de ikke lystret ordren om å sperre simkortet til vedkommende da han selv ba om det.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...