Gå til innhold

Kristoffer fikk regning på 350 000 kr


Anbefalte innlegg

Er det bare jeg som aldri har hatt noe problem med tele2? Har deres Champion abonnement å det passer meg ypperlig da all kommunikasjon til Sverige er den samme som i Norge.

 

Men, kjipt at slike ting som dette skjer, og det er latterlig at de truer stakkaren med inkasso.

 

Har fungert ganske bra hos meg faktisk.

Har også Tele2 Champion mest grunnet Sverige delen også, men hos meg har jeg bare hatt ett problem i hele karrieren og det var den første regningen før jeg fikk dem i nettbanken min.

Den regninga kom aldri samme hvor mye jeg speidet etter dem, månedene gikk og der dukket det opp en purring i posten.

 

Ble irritert og la meg på telefonen til Tele 2 og pratet med en hyggelig fyr, endte opp med at Tele 2 bad meg betale den regningen der så skulle jeg få det kreditert.

Pris messig stemte det hele med forbruket mitt og resten av det som måtte til men det morsomme med hele greia var at jeg fikk ett halvår med bruk hvor jeg ikke betalte noe i det hele tatt.

Ingen regning i nettbanken og jeg regnet på det hele, og det var for over beløpet på regningen så jeg kan ikke klage over hvordan de fikset den situasjonen.

 

Da igjen, jeg ringer svært lite, kan ringe for 500 kroner på over ett år, 1 og ett halvt år faktisk.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...