Gå til innhold

Her velger du SIM-kort


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vil det innebære noe problem å bruke denne i Norge når en kjøper den fra USA, og det står at de er unlocked?

Ser at det står i en annonse i USA at tjenesten med bruk av to simkort ikke fungerer i USA. Vet noen om norske operatører støtter denne tjenesten?

Endret av Enure
Lenke til kommentar

Skjønner ikke at vi i Norge ikke har en eneste mobil som støtter 2 SIM-kort når nesten alle kina-teleonene har dette, og flere av de større merkene i asia.

 

edit: Nei, tror ikke man trenger noe ekstra støtte via operatøren, skal virker med 2 helt vanlige norske SIM-kort på de fleste av dem.

Endret av Dain Bramaged
Lenke til kommentar
Det går vel mer på hva den aktuelle mobiltelefonmodellen støtter og ikke, slik jeg forstår det?

Tror det ja. Slik jeg har forstått det hvertfall :)

 

edit

 

Blir jo det samme som at ikke alle mobiltelefoner kan brukes i USA,

etter son kun hoved SIM har triband, og ikke SIM #2.

 

Da er det også tvilsomt at 3G vil virker på SIM #2 .. hm, men tror alt dette kan variere fra modell til modell.

Endret av Dain Bramaged
Lenke til kommentar

Dette var interssant, jeg har i dag 4 telefoner.

 

Netcom m venner, Chess m friends, Tele2 kompiss, og en one call.

 

Jeg er kanskje en ekstremtilfelle, men jeg ser absolutt nytten i å ha flere sim kort i en telefon.

 

Kan noen peke meg til reviews av disse telefonene så kan jeg kanskje ta med meg en neste gang jeg er i Asia ;) Helst en annerkjent merke ...

Lenke til kommentar
Dette var interssant, jeg har i dag 4 telefoner.

 

Netcom m venner, Chess m friends, Tele2 kompiss, og en one call.

 

Jeg er kanskje en ekstremtilfelle, men jeg ser absolutt nytten i å ha flere sim kort i en telefon.

 

Kan noen peke meg til reviews av disse telefonene så kan jeg kanskje ta med meg en neste gang jeg er i Asia ;) Helst en annerkjent merke ...

 

Du har ikkje vurdert f.eks. Tele2 Snakkis eller Talkmore fastpris ? :whistle:

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
I Asia er det helt vanlig med mobiltelefoner som har plass til to SIM-kort.

 

Det hadde vært veldig bra å ha på jobben... Jobben skal kjøpe mobiler til hele gjengen nå, jeg skulle gjerne hatt noen modeller å foreslå. Kan vi få dette som en søkeopsjon inn i prisguiden når de første kommer på det norske markedet?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
×
×
  • Opprett ny...