Gå til innhold

Alt om Iphone 3G


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen av punktene Iphone har blitt kritisert på er at den mangler MMS,

Programmet SwirlyMMS.

noe så grunnleggende som å kopiere og lime inn tekst,

Kan ikke si jeg savner det, og når ble det så grunnleggende?

og videoopptak med kameraet.

Programmet ShowTime.

 

Er selvsagt noen mangler jeg synes burde være "fullt" uten tredjeparts programmer, men allikevel.

Lenke til kommentar
For min del så frister iphone mindre pga kameraet og det som blir nevnt med multitasking her ovenfor.

Men den fri data-trafikk tingen hørtes ikke så dumt ut.

Da blir nok månedsprisen på lik linje med en billig telefon.

 

Ifølge IT avisen sier Apples pressetalsmann i Norge at Iphone skal abonnementet Iphone selges med inkludere fri datatrafikk. Dermed betaler du ingenting ekstra for å laste ned e-post, surfe på nettet, eller laste ned programmer.

 

Hæ??

 

Denne er til alle skribenter som leser denne tråden:

Ser dere ikke over tekstene deres før dere publiserer den? Det er utrolig mange "dumme" feil, som "den gamle Iphone 3G". Kan dere ikke heller se over en gang, så slipper vi lesere å irritere oss over småfeil?

 

EDIT: dårlig formulert

Endret av conflict
Lenke til kommentar

Kan ikke dy meg for å være dypt skuffet over mangelen på multi-taskingen og at de ikke har tatt seg bryet med å installere et skikkelig kamera. Sikkert veldig besparende i forhold til produksjonsbudsjett, og jeg har jo for så vidt en forståelse for det hvis utsalgsprisen blir så lavsom man blir lovet, men likevel!

 

Kan forresten ikke se for meg at abonnomentet den vil være subsidiert av fra Netcom ikke kan ha noe annet enn en fantastisk høy månedspris, hvis det stemmer at abonnomentet inkluderer datatrafikk. Bare se på dataabonnomentene med fri bruk til de fleste operatørene.

 

(og så blir det selvfølgelig spennende å se hva som skjer i forhold til norsk forbrukerråd. :))

Lenke til kommentar
Dette er ett av punktene så må etterprøves når vi har telefonen i hende, men det skal nevnes at den gamle Iphone laster inn Amobil omtrent 35 prosent raskere enn Nokia E90 over Edge. Det er dermed ikke usannsynlig at lignende forhold gjelder for 3G-Iphone.
Selvfølgelig laster browsern på iPhone 3G kjappere enn den gamle nettlesern til N95. Du må heller se på feks N95 8GB med den nye WebKit-browsern eller HTC Touch Diamond med Opera Mobile 9.5 opp mot iPhone 3G.

 

noe så grunnleggende som å kopiere og lime inn tekst,
Kan ikke si jeg savner det, og når ble det så grunnleggende?
Spør deg selv: "Kopierer jeg tekst på PCen?". Selvfølgelig er copy/paste nyttig. Og selv min K800i kan klippe og lime tekst.

 

Apples [løsning der tilbyderne av tredjeparts programvare må "vekke" programmer på telefonen din via en tjener] er sannsynligvis snillere mot batteriet [enn fleroppgavekjøring].
Hvor sannsynlig? Dette er vel ordrett hva Jobs sa igår, og ikke redaksjonens egen konklusjon. Hvordan kan kontinuelig nettverkstilgang være snillere mot strømmen enn å legge programmer i bakgrunnen?
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...