Gå til innhold

– Ikke gi opp, Motorola!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Motorola kan vandre heden for min del. Kjenner ingen som har en Motorola - og det er vel en pekepinn på hvilken posisjon de har i markedet. Det vil si; ingen posisjon.

 

Og at vi trenger Motorola for å pushe andre mobilprodusenter kan jeg heller ikke se at stemmer. Hvilken produsent har følt seg truet av Motorola de siste årene da? Ikke mange vil jeg tro, så jeg tror ikke de andre ser til Motorola når de har villet skule til konkurransen.

 

Nei, R.I.P. Motorola. Hils Siemens. ;)

Lenke til kommentar
Jeg husker ikke hvem som spådde dette, men for en stund siden var det noen som sa at vi i fremtiden vil ha to store mobilprodusenter, og få knøttsmå. Nokia er selvsagt en av de to, mens Samsung trolig ville blitt den andre.
Må vi aldri få et slikt duopol!

 

Moto har falt av hesten, men jeg håper de setter seg oppå igjen. De driver med mye spennende, og fremover kommer det mer UIQ, Android, større MRAM, enda kulere banantelefoner, og andre nyvinninger. :cool:

 

Bra kommentar, Marius!

Lenke til kommentar

Enig med siste posten. Det vil ikke oppstå noe duopol, eller oligopol for den del, i den nærmeste framtid (neste 10-20 år). Skulle det skje måtte to produsenter få et såpass solid teknologisk forsprang at andre ikke ville hatt en mulighet til å ta dem igjen, f.eks. gjennom nanoteknologi-patenter. HTC og Apple vil nok komme for fullt etterhvert og mer enn fylle hullet etter Motorola. LG og Samsung vil nok også bli større på bekostning av Nokia og SE, i alle fall her til lands. HP, Dell og Asus tror jeg ikke kommer til å satse noe særlig på Norge.

Lenke til kommentar
Motorola kan vandre heden for min del. Kjenner ingen som har en Motorola - og det er vel en pekepinn på hvilken posisjon de har i markedet. Det vil si; ingen posisjon.

 

Og at vi trenger Motorola for å pushe andre mobilprodusenter kan jeg heller ikke se at stemmer. Hvilken produsent har følt seg truet av Motorola de siste årene da? Ikke mange vil jeg tro, så jeg tror ikke de andre ser til Motorola når de har villet skule til konkurransen.

 

Nei, R.I.P. Motorola. Hils Siemens. ;)

 

Selv om det er få som har motorola telefon i Norge vil ikke det si at det er sånn ellers i verden ;)

 

Det som er kjipt er at linux mobilene til motorola ikke kom til Norge :(

Lenke til kommentar

Men når Motorola såvidt jeg har fått med meg ikke har hatt noen særlig nyskapende telefoner, eller veldig teknisk avanserte telefoner på markedet på en god stund, hvor mye bidrar de egentlig til konkurransen da ? Jeg tror ikke akkurat SE og Nokia for å nevne noen følte seg særlig truet av alle Razor klonene til Moto med de samme funksjonene i et nytt skall.

Lenke til kommentar

Fint innlegg, men jeg er ganske uenig i utsagnet. Det vil ikke bli noe tomrom etter motorola. Med så mange andre produsenter i markedet og kundenes måte å bytte mobil annenhver måned og ikke minst _merke_ annenhver måned vil mobilbransjen presse segselv mot bedre teknologi til lavere priser uansett.

Lenke til kommentar

greit, razr satte en ny standard, men tilogmed DER gjorde motorola det samme kjedelige, de gav jo ut denne (i mine øyne) drittmobilen, i ørten varianter da.

 

jeg vil for min del ikke savne motorola, jeg holder meg til sony ericsson og nokia. samsung kjører for mye på design for min del, men jeg sjekker stadig hva de har. Lg har fete mobiler, men dårlig OS, så de orker jeg ikke.

Lenke til kommentar

Motorola er først og fremst store i hjemlandet, USA. Kanskje naturlig nok. Tester har vel generelt ikke tatt av overfor Motorola-produkter, heller ikke på Amobil. De hadde et skikkelig oppsving med Razr, men så ble markedet etter hvert mett av denne.

 

Jeg kommer ikke til å savne Motorola, siden jeg har valgt andre merker, ut fra mine behov. Mine favorittmerker er Nokia og SE, med Samsung som outsider.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...