Gå til innhold

Anmeldelse av UAZ Racing 4x4


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Heh, jeg husker at Spillmagasinet anmeldte dette spillet. De total-slaktet det og gav det en ener:P

 

sikkert ikke interesse fro off-road :)

 

Husker jeg hadde eg helt likt spill når jeg var liten, måtte velge rett diff sperre og passe på at bilen dreiv på de rette hjulene for å komme seg gjennom hindringene.

Synest det gamle spillet jeg hadde var helt konge, måtte virkelig slite seg gjennom brettene i 20-30km/h til tider.. dette skal prøves :)

Lenke til kommentar
Jeg må virkelig rose Gamer.no for å lage tester og artikler av ''ukjente spill'' som dette, fortsett med det.

 

Men skulle likt litt mer informasjon om hva slags oppløsninger spillene støtter, hvor god pc man må ha for å kjøre det osv.

 

Selv om dette spillet sikkert ikke er et spesifikasjons monster. :p

 

http://www.1cpublishing.eu/game/uaz-racing-4x4/requirements

 

Går det ikke på Vista?

Lenke til kommentar

Greit spill, men hårreisende at det ikke er widescreenoppløsning :S

Det står i omtalen at det er litt irriterende at en må stoppe for å legge inn lavserie (4L), men det må en vel på alle biler med lavserie?

Grafikken e godt under middels, men spiller er jo billig da :):p

 

Jeg må virkelig rose Gamer.no for å lage tester og artikler av ''ukjente spill'' som dette, fortsett med det.

 

Men skulle likt litt mer informasjon om hva slags oppløsninger spillene støtter, hvor god pc man må ha for å kjøre det osv.

 

Selv om dette spillet sikkert ikke er et spesifikasjons monster. :p

 

http://www.1cpublishing.eu/game/uaz-racing-4x4/requirements

 

Går det ikke på Vista?

 

Funker fint på Vista x64 her

Lenke til kommentar

har spilt dette mye og synes det er bra tidsfordriv. litt dårlig grafikk og det høres ut som om bilen ikke har så høy klaring som det kan se ut som. dekkvalg er også litt vanskelig. så må en være litt rask på avtrekkern og plassere knappefunksjonene riktig for å bytte fort mellom høy og lav -gir i kritiske situasjoner for å ikke kjøre utfor en klippe eller elv eller noe slikt.

 

det ble skrevet litt om et annet 4x4 spill på gamer.no tidligere, noen som hvet hvilket? tror det her "4x ett-eller-annet" (ikke 4x4 utrolig nok :p)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...