Gå til innhold

Anmeldelse av UAZ Racing 4x4


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå har jeg aldri vært borti spillmagasinet, men her tror jeg de har rett. En mer irriterende kontroll/fysikk skal du lete lenge etter. Bilen er limt fast i bakken og spretter rundt selv på flate fine veier. Kontrollmessing kan du holde bånn gass og dra full rattutslag uten å måtte bremse og likevel klare alle svinger. Grafikken var faktisk ganske grei, og jeg tror grunnen til at 1C brukte Chrome-motoren var fordi resten av spillet var såpass labert at de måtte pynte møkka for at UAZ-fans skulle kjøpe det.

Dette minner meg litt om 4x4 evolution, eller er jeg helt på jordet nå?
4x4evo1 og 2 er 10x bedre enn dette mølet. Endret av Tordenflesk
Lenke til kommentar

Hva er det desidert beste spillet om man er interessert i skikkelig off-road? Nå tenker jeg ikke på dårlig arkade-spill med masse musikk og lite realisme.

 

Vil gjerne ha et, men gidder ikke sløse bort penger på noe som viser seg å være dårlig. Og det er nettopp det jeg er redd for at de fleste såkalte off-road spill er. Helst et med grafikk som ikke er hinsides dårlig.

Lenke til kommentar
Det kommer et nå om noen mnd tror jeg, det heter Motorm4x. Trailer av spillet kan sees
og
:)

 

Ser ut som om vi kanskje endelig får en verdig arvtaker til geniale Screamer 4X4. :D Bare håper det ikke blir for fast paced. 4X4 skal være krabbing og knoting, ikke hopping og spretting over stokk og stein. Har kjørt en del 4X4, inkludert litt av sistnevnte vri, noe som ble en dyr affære, med blåste dempere og 6-lags bladfjærer bendt feil vei. ;)

 

Prøvde UAZ litt, og det var jo koselig nok, men noen simulator var det i alle fall ikke. Ikke manuelle diffsperrer og litt vel arcady fysikk gjør at spillet ikke lever helt opp til forventningene. Ikke dermed sagt at ikke det er morsomt, for det er det jo, bare en ikke forventer seg en fet simulator.

 

Er en ute etter det har en fortsatt bare et valg, i alle fall som jeg vet om, og det er mange år gammelt...

Lenke til kommentar

Gleder meg som en unge til Motor4x. Tenk det med Logitech G25 :love: !

 

Men kan noen fortelle meg hvorfor UAZ Racing ikke fungerer på pcen min? Kjører Vista. Spillet starter, men det kommer ikke noen intro video og heller ikke noen meny. Så får ikke spilt i det hele tatt. Noen som har samme problem? Reinstallert er gjort!

Lenke til kommentar
Gleder meg som en unge til Motor4x. Tenk det med Logitech G25 :love: !

 

Men kan noen fortelle meg hvorfor UAZ Racing ikke fungerer på pcen min? Kjører Vista. Spillet starter, men det kommer ikke noen intro video og heller ikke noen meny. Så får ikke spilt i det hele tatt. Noen som har samme problem? Reinstallert er gjort!

 

Kjøp det i stedet for å prøve nedlasta versjon :p

Lenke til kommentar

Dette spillet fortjener en ener, ener på terningen!!!

Latterlig dårlig fysikkmotor, helt urealistisk..

 

Hahaha, jeg prøvde det litt nå ja. Det var jo forsåvidt enkelt å game, få kontroller, etc. B for å velge mellom 2 eller 4x4 trekk, M for å bytte til krabbegir, samt R og L, etc. som man alltid har i games.

 

Men, ja.. Det som var latterlig :p Det var ikke det å kunne kontrollere bilen, men det er at bilen føles ut som den kjører på is hele tiden.

 

og selv om den er så "sladdehappy", så er den alt for lett å kontrollere. Det er også en del bugs, som gjør at selv om bilen er "over kanten", feks. når du kjører på en bro, så kan du fint bare svinge den opp igjen, lol..

 

Det kan godt være noen folk synest dette er morro, men om det skal være simulator, så er det bare å simulere den rett inn i recyclebin!!!

 

Menysystem, kontroller, etc. kan jeg gi terningkast 5 av 6.

Spillbarhet, sett fra realisme: terningkast 1 av 6.

 

Så er det jo noen som sier, bla bla, må ikke være realistisk..

Det er jo sant og grafikken her er "ok", men den er langt fra super.

 

Selve fysikkmotoren minnner litt om need for speed 1, hvor du kunne håndbrekksladde i topp hastighet og drifte, uten å miste noe hastighet.. hehe, det er litt samme feelnigen man får her.

 

Så ja, den terningkast 1'eren er ikke så ille.

Ville maksimalt gitt dette 50% av full pot, dog gjerne litt under, kanskje 30%.

Lenke til kommentar

Jeg kan ikke noe for det, jeg har spillt UAZ nå et par dager, og jeg må bare si jeg elsker det :love: Hva er vel større en drøm enn å høre på russisk piggtrådmusikk mens en durer over stokk og stein i Sibir (eller hvor nå enn det er :)).

 

Men må jo si MotorM4X så utrolig heftig ut :yes:

 

Det er godt en bilinteressert datanerd har noe å glede seg over i disse dager :thumbup:

Lenke til kommentar

likte også dette spillet veldig mye! veldig utfordrende, men tilgivende.

 

fysikkmotoren er som tidligere nevnt litt tilfeldig noen ganger, men den fungerer fint når man kjører i krabbegir. veldig morsomt og bra oppgraderingssystem også.

 

det er litt kjedlig med bare en stk bil (nå vet jeg ikke om det lønner seg å spare opp til flere biler, men det virker ikke sånn) og utvalget var ikke det største i verden.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...