Gå til innhold

Priskrig på bærbare


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Rimte ikke helt med dualkjerne for den prisen nei..

NB NB ! Denne maskinen leveres med Celeron M540-prosessor, ikke en C2D T2330 som tidligere oppgitt !!!! Beklager feilen, det er oss hos Netshop som har feilet når vi la opp PC-en !

..uansett er det bare løp og kjøp (maks 2 stk. pr. kunde).

 

EDIT: He he, Dell tilbyr fri frakt og Vista Home Premium (må vel også ha 2GB ram som koster 460 kroner).

Endret av Ba'al-Sebul
Lenke til kommentar
For 3k kunne de gjerne kuttet ut Vista, og lagt inn en bedre CPU eller mer minne for min del.
Subsidieres ikke maskiner som kommer med MS OS da uansett?

Subsidiet foregår på den måten at produsenten får rabatt på Windows OEM. Dvs at maskinens totaltpris uansett vil øke når man legger til Windows OEM. Maskinen blir ikke billigere enn uten MS OS.

 

Jeg er helt enig med ATW at det hadde vært bedre om man fikk mer CPU eller mer minne i stedet for OS. Evt. andre oppgraderinger som DVD-leser til DVD-brenner, trådløst netteverk, større harddisk, raskere grafikk, større batteri eller andre ting.

Lenke til kommentar
Jeg konfigurerte i alle fall en av vostro 1000ene til 2998 eller noe slikt ink. moms..

 

Linken lenger oppe gikk til vostro 1500. Jeg kom til 3500 for vostro 1000 inkl frakt med billigst konfigurasjon. Den har ikke dvdbrenner.

 

 

Tok du 1 års garanti istedet for 3? Reklamasjonsrett har man uansett...

Endret av MrLee
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...