Gå til innhold

Nokia lanserer ny mobil


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ja men genuint stygg!!! Men Nokia er ikke min favoritt når det gjelder design, så kan godt hende den appellerer til massene...
nå er trolig også du en del av en annen masse... synes den ser veldig bra ut, gode spesifikasjoner også! noen andre produsenter som kan matche specs i forhold til pris?
Lenke til kommentar
Ja men genuint stygg!!! Men Nokia er ikke min favoritt når det gjelder design, så kan godt hende den appellerer til massene...
nå er trolig også du en del av en annen masse... synes den ser veldig bra ut, gode spesifikasjoner også! noen andre produsenter som kan matche specs i forhold til pris?

 

Specs er ikke alt her i verden. Noen bryr seg mer om utseende, og image enn specs. Og denne er stygg.

Lenke til kommentar

Specs er ikke alt her i verden. Noen bryr seg mer om utseende, og image enn specs. Og denne er stygg.

 

Hva er det som gjør denne telefonen stygg?

Den er kanskje ikke så veldig innovativ, men jeg vil ikke kalle den direkte stygg.

Jeg kunne godt tenkt meg å høre begrunnelsen for karakteristikken.

Lenke til kommentar

Overraskende gode speks. I forhold til 6500 slide mangler den kun RDS og har litt lavere oppløsning på kamera, ellers helt likt. Ser ut som denne kan bli en fin erstatning for 6230i'en til kjerringa. Gjør ikke noe med 2 mpix på kamera bare det er god bildekvalitet, men Nokia er dessverre ikke kjent for å ha dette på billigmobilene.

Lenke til kommentar
Gjør ikke noe med 2 mpix på kamera bare det er god bildekvalitet, men Nokia er dessverre ikke kjent for å ha dette på billigmobilene.

Nokia 3500 Classic.

 

Har liten tro på kamera i 3120 Classic, men vi får jo se. Håper det kommer en annen og lavere spekket oppfølger til 3110 Classic også.

Lenke til kommentar
Gjør ikke noe med 2 mpix på kamera bare det er god bildekvalitet, men Nokia er dessverre ikke kjent for å ha dette på billigmobilene.

Nokia 3500 Classic.

Jeg antar at kameraet til 3120c er hakket bedre enn 3500c da den har autofokus. Den tar også bedre video, i VGA oppløsning.

Håper denne også har headset uttak på toppen. Det er ikke mulig å se av bildene jeg har sett.

Lenke til kommentar

Jeg mente bare å påpeke at 3500 Classic ikke går inn i rekken av billigtelefoner med dårlig bildekvalitet. Amobil ga den ros for god bildekvalitet.

 

At det var autofokus på 3120 Classic visste jeg ikke, ikke verst Nokia.

 

edit: Ikke rart jeg ikke visste det, den har ikke autofokus (ref nokia.com, gsmarena.com og bilder av baksiden). Vi får klare oss med QVGA og 3G til en billig penge..

Endret av arehei
Lenke til kommentar
At det var autofokus på 3120 Classic visste jeg ikke, ikke verst Nokia.

 

edit: Ikke rart jeg ikke visste det, den har ikke autofokus (ref nokia.com, gsmarena.com og bilder av baksiden). Vi får klare oss med QVGA og 3G til en billig penge..

 

Joda, den har det, i følge Nokia dev. resources siten: http://www.forum.nokia.com/devices/3120_classic og opplysningene her pleier å være de mest korrekte. :)

Lenke til kommentar

Hvorfor skulle de ikke ha det? Det står der at 2600c og 2630 og de andre med 128x160 skjermoppløsning har en egen utgave av 5th edition kalt LE.

 

Har i alle fall flere eksempler på at mange andre siter har feil, mens forum.nokia.com har riktige specs, selv www.nokia.com og .no har flere ganger skrevet feil specs.

Vel, vi får bare vente til de kommer i butikkene. Da får vi nok svar på hva som er riktig.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
×
×
  • Opprett ny...