Gå til innhold

C2D E6850 vs Quad Q6600


Anbefalte innlegg

  • 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse

Min mening:

Du gjør alltid mer enn en ting.. og den ene tingen du evt gjør krever ikke allverdens, til og med de råeste spill (les gjerne bf2) bør gå greit til enhver tid..

 

Derfor er generell brukervennlighet viktigere enn rå kraft .. Q6600 ville være mitt valg.

 

Min erfaring: må ha mer enn 2GB ram... Uansett Vista/XP... Og, helst raid på systemdisker... men ikke på VIP-filer.. Ram > GHz :-)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

aha, så det nå. rart at dem linker det på forsiden da når artikelen er ubrukelig siden den er så gammel. tror ikke man trenger å være tilbakestående for å ikke se datoen, jeg regner med at artikelen er ny siden den er på forsiden. så er ganske teit av deg å snakke dritt til meg din itiot.

Lenke til kommentar

Oppdatert: 7. nov. 2007 17:51

 

Man ser det ganske godt om man går inn på artikelen, slik er det jo på alle artikeler på hw.no, men alle kan jo unngå å se det, det er jo klart.

 

Men ikke lurt å peise ut med kritikk mot forfatteren før man har sjekket datoen da :)

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

En stund siden dere hadde en liten verbal uenighet her, men bare for å ha det helt korrekt. Artikkeldato for "TEST: C2D E6850 vs Quad Q6600 er 26.okt 2007 kl. 15.07. Eller er det diskusjon.no som roter med datoene i meldingene.

 

Her er ihvertfall artikkelen med riktig dato: http://www.hardware.no/artikler/c2d_e6850_...d_q6600/44695/8

 

Ellers så er jeg den heldige eier av begge disse enestående prosessorene og vil støtte forfatteren i hans konklusjon med hensyn til valg. E6850 klokkes med riktig minne og god kjøling ganske lett til 4.5GHz. Med Q6600 måtte jeg slite litt for å nå 4GHz. Vi snakker om CPU-kraft som kan måle seg mot dagens prosessorer. Begge disse er ennå i salg og det skiller bare 153 kroner i favør av E6850. Med tanke på pris og varme ville jeg nok ennå valgt E6850, mens det egentlig er det samme hvilken man velger med tanke på ytelse. I praksis merker man liten eller ingen forskjell.

Endret av -alias-
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...