Gå til innhold

Firefox 3 Alpha 8 klar


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

brannslange: Antagelig har ikke denne funksjonen vi er vant til fra Firefox 2.x fungert skikkelig i alfaversjonene frem til nå.

 

Sånn det fungerer i 2.x er jo glimrende. Om f.eks Windows krasjer så vil man neste gang få opp spørsmål om man vil starte med de vanlige forsidene eller starte med de vinduene som var oppe sist. Hvis man velger det siste alternativet så får man til og med opp halvskrevne foruminnlegg. Det er imponerende! :D

Lenke til kommentar

Windows? :D ...jeg trodde du brukte Ubuntu, Simen? Det ser i hvertfall slik ut på fargene i S-en din.

 

Men bokmerkesystemet i FF 3.0 blir spennende. Jeg har egentlig gått over til å bruke del.icio.us nå istedet, men veien tilbake til FF er jo ikke lang dersom bokmerkesystemet viser seg overlegent.

Endret av Prognatus
Lenke til kommentar

Hei. Blir spennende å se hvordan Firefox 3.0 Final blir. Jeg har selv ikke prøvd Alpha versjonene til Firefox 3.0. Kommer heller sikkert ikke til å prøve den før den eri Final versjon sikkert. Men man skal aldri si aldri, så hvis jeg i et uvåkent øyeblikket for lyst til å installere den så går det sikkert greit, men slik det ser ut nå så blir det ikke installert noe som helst Firefox 3.0 før den slippes i Final versjon.

 

For min del fungerer Firefox 2.0.0.7 veldig fint. Har vel 15 eller 16 addons lagt inni Firefofx og en sånn Session greie som starter opp når Firefox starter. Den sessionen inneholder de sidene jeg er på mest. Har slått av den Backup og Crash session greiene i Firefox jeg. Ser ikke hensikten i det egentlig. Liker best å starte med de sidene jeg har til vanlig. Blir litt vel mye rot om man har vært inn på mange sider også krasjer Firefox også når man starter på nytt så får man alle sidene som man har vært inne på før den krasjer. Nei da liker jeg best å ha Session til å starte, så blir det bra.

 

Når man først snakker om å holde seg til eldre Windows versjoner så holder jeg meg til Windows 2000 en god stund til som hovedos. Jeg synes den er best.

 

Simen1: Du kan ikke nedgradere fra XP til Vista. Da heter det å oppgradere veit du. Du oppgraderer fra Windows XP til Windows Vista. Hvis du skal nedgradere så nedgraderer du fra Windows Vista til Windows XP. Så vet du det også :)

Lenke til kommentar
Simen1: Du kan ikke nedgradere fra XP til Vista. Da heter det å oppgradere veit du. Du oppgraderer fra Windows XP til Windows Vista. Hvis du skal nedgradere så nedgraderer du fra Windows Vista til Windows XP. Så vet du det også :)

9546622[/snapback]

Ta utsagnet med en klype humor. Det en sarkastisk undertone av hvordan jeg har opplevd Vista. Opp eller ned er en subjektiv sak og ikke en kronologisk sak. ;)

Lenke til kommentar
Hva betyr det at Firefox avsluttes på en "ordentlig måte" når Windows restartes? Spør du meg er en av de stoore fordelene med Firefox nettopp det poenget at en har mulighet til å få tilbake vinduene du haddde oppe før restarten.

9541548[/snapback]

Hvis du ikke har lukket Firefox før du avslutter Windows, så avluttes Firefox slik den skal avsluttes. Den kræsjer/kverkes altså ikke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...