Gå til innhold

Disse vant hodetelefoner


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvordan vet dere at headsettet ikke blir ødelagt etter at en bil har kjørt over headsettet da??

 

Det er bare tull..

 

Da må headsettet være laget av hard carbon og det er det nok ikke laget av.

 

Det er jo bare laget av hard plast.

headsettet vil bli knekt beyond repair..

Selv om det kan komme lyd ut av headsettet fremdeles..

Så det må være det dere mener i definisjon at headsettet tåler og bli

overkjørt av en bil...

Endret av Scortech
Lenke til kommentar

Tåler Beyerdynamic DT-770 Pro å bli kjørt over med en bil? Svar: Ja

 

En av klokkene fra DT 770 Pro ble lagt ned mot asfalten og bilen kjørte over. Og ja, de fungerte helt fint etterpå!

 

Hvordan i all verden kan dette sammenlignes? EN av klokkene ble kjørt over, og spørsmålet gjaldt et par hodetelefoner!? Er én klokke og et par hodetelefoner det samme? Mildt sagt tvilsomt.

Lenke til kommentar

Jeg hadde alle 3 riktige, men ikke noen premie da, hehe :p

 

Men til dere som ikke tror på det. Jo, headsetet tåler det. det lå noen bilder på Siv. ing Njål Hansson A/S sin side om akkurat dette. Men det var jo som det ble sagt "en klokke som ble lagt mot bakken og kjørt over"

Endret av data-smurf
Lenke til kommentar

Jeg kan tro på at selve klokkene tåler å bli kjørt over, men det var ikke dét som var spørsmålet. Spørsmålet var "Tåler Beyerdynamic DT-770 Pro å bli kjørt over med en bil?", ikke "Tåler Beyerdynamic DT-770 Pros øreklokker å bli kjørt over med en bil?". Jeg kan vedde ett stykk Beyerdynamic DT-770 Pro på at det blir ødelagt (knekt e.l.) om det blir kjørt over med en bil. Hodebøyla vil garantert få seg en bøy eller knekk som i hvert fall jeg vil kategorisere som "ødelagt".

Lenke til kommentar

Jeg synes (som flere andre) at spørsmål to var elendig formulert, da Beyerdynamic DT-770 Pro IKKE tåler å bli kjørt over av en bil (headsettet er knust etterpå, da nytter det ikke at det fremdeles kan spille lyd), siden det var det som var spørsmålet, så er svaret som HW har "kommet fram til" feil. Vær vennlig og spesifiser bedre ved en senere anledning.

Lenke til kommentar

De er jo ikke markedsført med at de tåler det.. Dermed vil nå i hvert fall jeg påstå at de ikke tåler det. Tror du blir stående med skjegget i postkassa hvis de blir ødelagt som en følge at du kjørte over dem, og du sier: "jammen.. HW.no sier at de tåler å bli overkjørt så dette må jo gå på garantien!"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...