Gå til innhold

Kamera og musikk fra SE


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sony Ericsson skal lansere et flertall mobiler den 14. juni. Her er detaljer vi vet hittil.

 

Les mer

8778907[/snapback]

 

Okey! Jeg kjøpte meg aldri en Nokia N95, først var prisen ganske så høy. Jeg hadde mye annet jeg måtte prioritere pengene på. Skole etc.

Dette handler ikke om Nokia N95, men om Sony Ericsson sitt nye storslipp. Sjangsen for at vi kommer til å se en SE K850i er VELDIG stor. Jeg gleder meg, like mye som en liten unge på julaften, rett før julenissen kommer! :) Er designet riktig så kommer jeg til å kjøpe den.

 

Takk.

Endret av stonhans
Lenke til kommentar

Har ikke hatt Sony Ericsson siden S700, hovedgrunnen til dette har vært at de har mistet gnisten når det gjelder design. Dessuten synes jeg det virker som mobilene deres bare er reproduksjoner og at man har sett alt de kan tilby tidligere....

Derfor håper jeg nå at de kan levere noe nytt og med nye designlinjer (forresten så er den nye T'n pen da så de kan jo legge seg til de linjene og materialvalgene). :!:

Lenke til kommentar
Altså. W610i ble annonsert i februar og er tilgjengelig idag. W660i ble annonsert i mars og er ikke tilgjengelig. Så tre måneder må du sikkert regne med, hvis ikke SE legger om timeplanen.

8782556[/snapback]

W880i var vel i butikken fra dag 1 ca, så unntak gjør de. Forhåpentligvis blir det nærmere W880i enn P990i.

 

Hmm, blir gøy å se hva de har å by på nå. Har lært meg å ikke ha noe forventninger, men håper selvfølgelig det blir noen godsaker..

 

I de fleste tilfeller er det mange høykvalitetsbilder av SE's telefoner på internett en god stund før de blir presentert.. Nå er det vel bare en kanskje-K850i og en kanskje-P3i det er bilder av, så enten er det lenge til alle telefonene kommer, det kommer ikke mange telefoner, vi får noen hektiske rykte-dager fremover, eller endret den del av markedsføringsstrategien..

 

Det er aldri for sent å snu SE, come ooon!

Lenke til kommentar
W880i var vel i butikken fra dag 1 ca, så unntak gjør de. Forhåpentligvis blir det nærmere W880i enn P990i.

8782665[/snapback]

Ooh, ja det hadde vært nice. Trenger en ny telefon nå egentlig, så hvis telefonene først kommer til høsten, så kan det like godt være noen drittelefoner for min del... :p

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...