Gå til innhold

Kjente stemmer i Fallout 3 (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Håper Bethesda ikke gjør som i Oblivion og bruker samme 2-3 voice actors om og om og om og om og om og om og om igjen til samtlige karakterer i spillet. Blir vel sånn at de kjente skuespillerene blir å ha noen få replikker.

 

Bethesda kan enten ødelegge Fallout serien noe helt fryktelig eller klare jobben relativt bra. Hvis de starter allerede nå og skryte alt for mye om hvem som skal være voice actors og hvor stort og fantastisk det skal bli så aner jeg nok et oppgulp laget for massene.

Lenke til kommentar

Tydelig hva som er viktig for bethesda ja. At en eller annen kjendis har en av stemmene tilfører spillet ingenting, annet enn muligens litt extra hype. Kunne heller brukt ressursene på å leie inn folka fra fallout 1 & 2 som konsulenter :!:

Lenke til kommentar

Bare gi meg Ron Perlman med "War... War never changes" så skal jeg være fornøyd.

 

Jeg kunne vel egentlig ikke bry meg mer eller mindre om neeson i tilfeldet her, men klart det kan gi en positiv stemning i spillet.

 

Men Ron Perlman ffs! =)

Lenke til kommentar

Tja, jeg vet iallefall bedre nå. :]

Jeg tror ikke at de lar være å ødelegge Fallout-serien før jeg får se det, og det hjelper ikke med at de begynner å annonsere nyheter om spillet som egentlig har veldig lite med selve spillet å gjøre - akkurat slik de gjorde med Oblivion. Som for øvrig var, fra et spillmessig perspektiv, en fadese trass i den finansielle suksessen.

Lenke til kommentar
jeg krever at dere skriver stargate sg1 etter navnet til RDA. da han har spillt i den serien lengre en MacGyver.

 

ontopic.

Neeson kan bli tøft, han har en god og gjennkjenlig stemme

8572767[/snapback]

 

Skal man ta med RDA og Stargate, så burde man egentlig også ta med at Liam Neeson tross alt har vært med i mange andre filmer også, en av de aller fremste må være Schindler's List, hvor han spilte hovedpersonen Oscar Schindler. Andre filmer og roller han hatt er jo Darkman og Michael Collins i henholdsvis filmene med samme navn. Han skal også spille Abraham Lincoln i den planlagte Lincoln filmen som skal komme 2009. :)

 

Men mer OT; Jeg tror dette spillet blir bra og med disse stemmene i tillegg så kan det bare bli enda bedre. Så lenge manus og dialog er velskrevet da.

Endret av LioKaiser
Lenke til kommentar

Jeg liker ikke å lese om hvem stemmeskuespillerne er før jeg spiller spillet. Jeg gjorde den feilen én gang med Oblivion, og nå tenker jeg Boromir hver gang jeg ser Martin i spillet. Det er vel det man kan kalle en "immersion breaker". :hm:

Lenke til kommentar
Jeg liker ikke å lese om hvem stemmeskuespillerne er før jeg spiller spillet. Jeg gjorde den feilen én gang med Oblivion, og nå tenker jeg Boromir hver gang jeg ser Martin i spillet. Det er vel det man kan kalle en "immersion breaker". :hm:

8573855[/snapback]

Eg synest det var meir påfallande at keisaren høyrtest ut som Jean Luc Picard...:)

 

Kay

Lenke til kommentar

Om keiseren i Oblivion hadde levd videre, skulle det ikke være helt umulig at han hadde tatt en Picard-manøver for å bedre oddsene betraktelig..

 

Noen vil imidlertid si at den egentlige Picard-manøveren er når han retter på skjorta og buksene sine i uforlignelig stil. :)

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082
Richard Dean Anderson lånte sin stemme i fallout 1, hvis noen viste det. Gleder meg vilt til fallout 3  :) !

8575875[/snapback]

 

Mayor Killian Darkwater :D

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...