Gå til innhold

MacBook får LED-skjerm


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det blir nydelig!

 

Skjermen var vel det eneste jeg ikke var helt fornøyd med da jeg testet en MacBook her om dagen (hele dagen). Så dette blir bra. Da skal jeg (dessverre)definitivt vente på Leopard før jeg handler MacBook. Leopard og LED-skjerm er en for stor oppgradering til at jeg ikke kan holde igjen et par mnd.

Endret av jimster
Lenke til kommentar
Kult. Venter bare på høyre museknapp nå, så kaaaanskje....

7861421[/snapback]

 

Ikke vent på det, det er en drøm ute høyre museknapp. Det er en grunn til at de ikke har høyre museknapp, fordi man skal bruke tastatursnarveier istede for høyre museknappsmeny. Alt som kan gjøres med høyre musknapp kan gjøres med tastatursnarveier, og hvis du trenger høyre museknapp før du har fått lært deg alle snarveiene, er det bare å holde inn kontroll mens du trykker inn den venstre. Men selv synes jeg det det er hel fantastisk med bare en museknapp, i hvertfall på en bærbar hvor det kreves nærmest et kirurgisk grep for å komme til den høyre museknappen. Når jeg låner andres maskin og bommer på museknappen i et sett, så skulle jeg gitt mye for bare å ha en stor tast.

Lenke til kommentar
Kult. Venter bare på høyre museknapp nå, så kaaaanskje....

7861421[/snapback]

 

Ikke vent på det, det er en drøm ute høyre museknapp. Det er en grunn til at de ikke har høyre museknapp, fordi man skal bruke tastatursnarveier istede for høyre museknappsmeny. Alt som kan gjøres med høyre musknapp kan gjøres med tastatursnarveier, og hvis du trenger høyre museknapp før du har fått lært deg alle snarveiene, er det bare å holde inn kontroll mens du trykker inn den venstre. Men selv synes jeg det det er hel fantastisk med bare en museknapp, i hvertfall på en bærbar hvor det kreves nærmest et kirurgisk grep for å komme til den høyre museknappen. Når jeg låner andres maskin og bommer på museknappen i et sett, så skulle jeg gitt mye for bare å ha en stor tast.

7861482[/snapback]

Hva med når man skal spille da? Bruke tastaturet for enkle oppgaver? Jeg skal ikke gå inn på hva jeg mener om Mac brukere som liker alt med en Apple logo på.

Lenke til kommentar
Ikke vent på det, det er en drøm ute høyre museknapp. Det er en grunn til at de ikke har høyre museknapp, fordi man skal bruke tastatursnarveier istede for høyre museknappsmeny. Alt som kan gjøres med høyre musknapp kan gjøres med tastatursnarveier, og hvis du trenger høyre museknapp før du har fått lært deg alle snarveiene, er det bare å holde inn kontroll mens du trykker inn den venstre. Men selv synes jeg det det er hel fantastisk med bare en museknapp, i hvertfall på en bærbar hvor det kreves nærmest et kirurgisk grep for å komme til den høyre museknappen. Når jeg låner andres maskin og bommer på museknappen i et sett, så skulle jeg gitt mye for bare å ha en stor tast.

7861482[/snapback]

 

Nåja, krever vel ikke så mye og flytte tommelen 1,5 cm til høyre når du skal høyreklikke? Jeg har hvertfall et kjekt ledd ca midt på tommelen min som gir meg ganske mye bevegelsesfrihet.

 

Noe som jeg irriterte meg over når jeg testet den nye macbook'n var at man ikke kunne museklikke på selve touchpad.. Er det en innstilling som lar oss gjøre det eller er det rett og slett ikke mulig?

Lenke til kommentar
Ikke vent på det, det er en drøm ute høyre museknapp. Det er en grunn til at de ikke har høyre museknapp, fordi man skal bruke tastatursnarveier istede for høyre museknappsmeny. Alt som kan gjøres med høyre musknapp kan gjøres med tastatursnarveier, og hvis du trenger høyre museknapp før du har fått lært deg alle snarveiene, er det bare å holde inn kontroll mens du trykker inn den venstre. Men selv synes jeg det det er hel fantastisk med bare en museknapp, i hvertfall på en bærbar hvor det kreves nærmest et kirurgisk grep for å komme til den høyre museknappen. Når jeg låner andres maskin og bommer på museknappen i et sett, så skulle jeg gitt mye for bare å ha en stor tast.

7861482[/snapback]

 

Er dette ironisk ment? Hvis ikke må det være det mest hjernevaskede innlegget jeg noensinne har lest ... Det er idiotisk med bare en musknapp, ikke en "drøm", og det har selv Apple forstått. Det er for eksempel derfor Mightymouse har høyre musknapp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...