Gå til innhold

Spillåret 2006 – våre favoritter


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skuffet over gamer.no her at dere ikke tar med Twilight Princess men heller 3 grafikk perler.

 

Jaja, atter en gang vinner grafikk over alt.

7841311[/snapback]

 

Nei...? Slutt med det grafikkfjaset ditt.

 

Antar at du sikter til Gears Of War siden det var det eneste spillet med "rå" grafikk blandt spillene som vant. Det spillet ble ikke stemt frem her på gamer.no til beste spillopplevesle på grunn av grafikken, heller til som gamer.no sier; følelsen av å være i krig, utrolige gode Co-op muligheter og ikke minst helt sinnsyk multiplayer. Så skjønner ikke helt hva du mener med "...atter en gang vinner grafikk".

Lenke til kommentar

Litt ironisk at to av tre spel i kåringa "Beste sofaflerspiller" er spel som gjerne får deg ut av sofaen.

 

Som vanleg i denne typen kåringar kan det meste diskuterast, men alle spel dykk har nemnt er spel som fortener litt ekstra merksemd. Personleg er eg glad for at Psychonauts vart nemnt i fleire kategoriar. Dette var ein av mine store favorittar frå dei to siste åra.

 

Litt skuffa over at oppsumeringa vart litt kort. Men det handler vel om prioriteringar.

Lenke til kommentar

Jeg føler bare det at presser et spill nok polygoner per ramme vinner det automatisk Ikke at jeg sier at GoW er dårlig, men f.eks Oblivion er ikke et spill som jeg synes fortjener å være blant de 3, min mening og ja jeg har spillet Oblivion på PC. Men det teller vel ikke det?

Endret av Bear^
Lenke til kommentar

Ser forøvrig det er svært delte meninger om Superman Returns. 1/10 hos Gamer og kåret til en av årets verste spill, mens PGNx gir det 9.1/10 og skriver "Gaming doesn’t get much better than breaking the sound barrier through Metropolis’ skies." Det er nok den største forskjellen i karaktersetting jeg har sett noen gang.

Lenke til kommentar
Litt ironisk at to av tre spel i kåringa "Beste sofaflerspiller" er spel som gjerne får deg ut av sofaen.

7841613[/snapback]

:!:

 

 

Spilt oblivion, la det ifra meg etter noen timer, syns det stinket lang vei. Bra grafikk, flott verden. Resten var :thumbdown: Sikkert ikke et spill for meg.

 

Har spilt noe GOW, etter en meget slow start, tok spillet seg kraftig opp på gameplay, grafikk, bilde man har av selve verden man er i. Lyden er jo også veldig bra. (første delen labber man rundt i mørket og grotter, stinket jo maks Ingen stor grafisk opplevelse akkurat.)

 

Det som fenget meg i 2006 var wow(ikke tbc), igjenn :hrm: Merkelig hvordan dette spillet har evne til å fange spillerene på nytt, selv om alt er gjennomført tidliger, først og fremst levling delen. Er klar over at dette ikke tilhører 2006, men det var dette som gav meg opplevelsene i 2006. Og akkurat det er jo betenkelig, hvor mange bra pc spill kom det i 2006 feks?

 

Det beste fra 2006 for min del var betaen til RTS spillet supreme commander. Intenst. Får vikelig håpe dette blir å nevne på 2007 oppsumeringen.

 

Det slår meg også at jeg ikke har fått prøvd så mye spill i 2006, til dels for at jeg ikke fikk tak i wii, og at ps2 min døde(første rev). Så endel er uprøvd, det må jeg inrømme.

 

Folk som har spilt gitar hero skrøyter veldig av dette.

Lenke til kommentar
Jeg føler bare det at presser et spill nok polygoner per ramme vinner det automatisk Ikke at jeg sier at GoW er dårlig, men f.eks Oblivion er ikke et spill som jeg synes fortjener å være blant de 3, min mening og ja jeg har spillet Oblivion på PC. Men det teller vel ikke det?

7841617[/snapback]

 

 

synes personlig Oblivion var en mye bedre opplevelse når jeg spilte det på 360, i motsetning til zelda: tp. Oblivion kunne jeg sitte med i 10-11 timer hver dag. Zelda tar jeg fram for en time eller to i ny og ne

Lenke til kommentar
Er jo helt utrolig at ikke Zelda TP  er med.. :whistle: 

btw: Ble ikke det kåret til årest spill  av forum brukerene ?

7842713[/snapback]

Jeg for min del har spilt både Gears of War, Oblivion, Shadow of the Colossus og Zelda TP, og jeg er ikke så veldig overrasket over at Zelda kom til kort her. Jøss da, det er et utrolig bra og underholdende spill, men det er også de andre tre. Dessuten vil jeg mene at de tre "konkurrentene" alle hadde noe særegent og unikt over seg. For å sette det litt på spissen så var det eneste særegne med Zelda TP at det var et enda mer omfattende Zelda-spill enn før. Utover det har vi sett det før.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...