Gå til innhold

Postal III til Xbox 360 og PC (PC/X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Håper det fortsatt er mulig å "operere vekk" folk sine lemmer. Håper ikke det er noe slik at Source-motoren ikke muliggjør det.

 

Tordenflesk: WHINE!111ONEONETWO

Har du ikke hørt ordtaket "smaken er som baken" mange nok ganger fra før? Forresten, lastetidene ble radikalt endret allerede i første patch.

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar
Håper det fortsatt er mulig å "operere vekk" folk sine lemmer. Håper ikke det er noe slik at Source-motoren ikke muliggjør det.

 

Tordenflesk: WHINE!111ONEONETWO

Har du ikke hørt ordtaket "smaken er som baken" mange nok ganger fra før? Forresten, lastetidene ble radikalt endret allerede i første patch.

7116962[/snapback]

 

Hva er poenget ditt? At det er "ulovlig" å være krtisk til spill i tårder om spill? Ditt innlegg tidligere i diskusjonen er jo også i høyeste grad om smak.

 

AtW

Lenke til kommentar
Det er absolutt mulig å mene hva man vil, men Tordenflesk sier at spillet er så dårlig at det er helt absurd at andre folk likte 2'ern og faktisk gleder seg til 3'ern.

7121296[/snapback]

 

Javel? Jeg har også prøvd postal 2, og jeg synes det var veldig kjedelig, jeg skjønner ikke helt at det skal være absurd at noen liker spillet veldig godt, mens andre synes det er skikklig bra?

 

AtW

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...