Gå til innhold

Video fra Team Fortress 2 og Portal (Multi)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Utrolig tøff den portal-snutten. Herlig 'instruksjonsvideo'.

 

Likte også stilen til de ulike figurene it TF2 - er rimelig lei alle seriøse 'supersoldatløsninger' som er i spill nå til dags. En litt mer retro-futuristisk og morsom tilnærming a la No One Lives Forever (NOLF og NOLF2 er begge på min topp-10 FPS-liste ever) tror jeg er et smart trekk.

Endret av Nonsens
Lenke til kommentar

Portal ser veldig spennende ut. Ser fram til lanseringen av Episode 2.

 

Jeg liker stilen de har gitt TF2, meget kunstnerikt og godt artdesign. Dette er vel noe Valve er veldig god på ellers også. Men vil gjerne se litt gameplay før jeg sier noe mer.

Lenke til kommentar

Husker godt de første TF2 bildene og videoene. Spesielt godt husker jeg en video hvor en soldat hopper opp på en stridsvogn for så å kaste en granat ned i førersete. Dette var vel i 98-99?

Overaskelsen var stor når jeg så hvordan TF2 blir og jeg gleder meg som en unge.

Håper at det gis rom for voiceacting med mye humor!

Lenke til kommentar

Synes egentlig den nye looken til TF2 ødela litt av gode gamle Team Fortress Classic... Har bare gode minner fra TFC, gameplay og teamplay stod ALLTID i fokus der, og man kunne alltid finne en server for å ta en runde dustobowl eller lignende :love:

 

Jaja, skal ikke dømme TF2 nord og ned bare pga. grafikken, den så jo BRA ut, men helt annerledes enn forgjengeren. Om Valve har klart å beholde både teamplay og gameplay fra TFC så er jeg fornøyd :wee:

 

Edit: Woah, så nettopp Portal også, det så jo genialt ut :D Ligna litt på en avansert utgave av Conc Jumping (egen type maps i TFC), bare med portals istedet for conc grenades :wee: Gleder meg til både Portal og TF2 nå :w00t:

Endret av Pug
Lenke til kommentar
Jeg er fascinert over hva de klarer å gjøre med source motoren,

 

Den tegneserie stilen var veldig kul, og virket som om grafikkmotoren var lagd for det,

mens fysikkmotoren blir enda bedre i portal.

6522317[/snapback]

 

(Nå kommer jeg til å høres veldig negativ ut til sorce, men får så være)

 

Faktisk er det ikke så imponerende å få til tegneseriegrafikk, (mit favorittspill) Neverwinter Nights som kom ut i 2001 hadde også støtte for cell shading(som er hva teknologien heter), selv om det aldri ble brukt i spillet.

 

vet ikke om grafikkstilen vil være så positivt for alle de som likte de tidligere spilla, men til syvende og sist kommer det jo ann på gameplayet da.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...