Gå til innhold

Hovedkort for effektgjerrige oppsett


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvordan blir det med to skjermer på denne her? Vil alt gå utrolig sakte pga det svake prosessorkraften, slik at det blir utelukket å spille av video til tv fra en slik?

6228327[/snapback]

 

Nei. Video til TV er ingen problem. 3D/vektor ytelse vil derimot bli værre med.

Lenke til kommentar

hmm, mpeg2 i hardware, det ble noe annet. stryk den kommentaren min over, saken skulle nok funke som HTPC...

 

når det gjelder HDTV-oppløsninger så kommer det helt an på hvor stor oppløsning mpeg-2 fila ble laget med. husk at blue-ray skal fortsatt benytte mpeg-2 filer, men med høyere oppløsning en dagens dvd.

 

å blåse en mpeg-2 fil som er "dvd-komprimert" vil nok ikke gi noe særlig til resultat på en HDTV...

Lenke til kommentar

Bare som et lite tillegg til at kortet har mpeg2 dekoder i Hw: det finnes ingen programmer i windows som utnytter dette til dags dato, skal du benytte deg av dette må du kjøre linux.

 

og som noen nevnte over, 16 Watts forbruket gjelder hele kortet, ikke bare cpu. Så det er ganske imponerende.

Lenke til kommentar
Bare som et lite tillegg til at kortet har mpeg2 dekoder i Hw: det finnes ingen programmer i windows som utnytter dette til dags dato, skal du benytte deg av dette må du kjøre linux.

 

og som noen nevnte over, 16 Watts forbruket gjelder hele kortet, ikke bare cpu. Så det er ganske imponerende.

6233570[/snapback]

 

Det gjør vel ikke så mye, da sparer jeg bare lisenspenger... Hvis dette kortet ikke blir altfor dyrt vet jeg hva jeg skal ha!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...