Gå til innhold

Futuristisk kabinett fra NZXT


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Niiiice! :love:

 

Dette kabinettet falt i smak umiddelbart!(Har jeg sær smak? :dontgetit: )

 

Var sterkt sci-fi preg over det ja , men på en positiv måte synes jeg.

 

REQUEST til www.hw.no

 

Mailbomb disse NZXT til de sender dere et kab til review.

La så kabinettet testet så hardt som ikke noe kab har blitt her før.

Vannkjøling , luftkjøling , ingen kjøling :!: , Støytester , materialtykkelse ...

U name it.

 

Det hadde vært fett! :thumbup:

Lenke til kommentar

Vil tro at dette kabinettet kan få enhver til å sperre øynene opp. Dumt med det grelle vinduet da.

 

Når det gjelder bue i front, er ikke det egentlig ganske bra da? Slik at man kan få plass til diverse viftekontrollere og slikt? Det virker som det er problematisk å plassere slik ting på mange av alu-kabinettene med frontdør. Ihvertfall de kontrollerene med skrubrytere frempå

Lenke til kommentar
Hepp!

 

Det er det intet behov for. Kabinettet har stått i gangen hos oss noen dager nå. Test kommer etterhvert.

 

---

Rolf

 

Wehey! Nice work!!

Gotta be my lucky day! :dribble::w00t:

 

Kan dere ta ekstra flid i teste/gi en formening om støy/resonans i dette kabinettet??

Med flere av Lian-Li sine kabinetter har jeg opplevd resonans da disse aluminiumsplatene er så lette , og det skal ikke mye slakke til før de begynner å "synge"

 

Temp./støy med ingen vifter overhode er også interessant(kun en stille CPU vifte,samt en "koselig" PSU. F.eks F/S 350W m/120mm )

 

Kan dere også få med om ledning til frontpanel (spes.audio) er lang nok til å rekke hele nederste halvdel til hovedkort.

(Hadde et PC6277B der ledningen var for kort til å rekke bort til Audio connectoren.)

Noen hovedkort produsenter har funnet noen rare plasser å sette denne pluggen , og det er bare kjipt når den er 2cm for kort.

 

Kommer ikke på noe mere nå , men nøler ikke med å poste det her om jeg kommer på mere som hadde vært kjekt å vite! :)

Endret av dkvam
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...