Gå til innhold

Last ned gratis Opera


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
olear: Og hvilken positiv egenskap er det for brukerne direkte? Personlig synes jeg åpen kildekode kan være både positivt og negativt, men å bruke Firefox fordi den er open-source synes jeg egentlig ikke er et argument i seg selv.

Åpen kildekode gir brukeren frihet. Ikke alle har behov for det, men personlig så velger jeg alltid fritt framfor annen programvare.

 

BTW: Jeg bruker alltid den programvaren som gjør jobben best.

Lenke til kommentar

Rart at ingen artikler nevner at Opera også hoppet fra 8.02 til 8.5 (eller skjedde dette før?) og Browser JavaScript.

Det fikser nok mange sider etterhvert, som er fint siden vi slipper å gå over i IE for å få noe fornuftig ut av sida. Det som er ikke så bra at vi ikke blir varslet (ingen gidder å ha javascript konsoll oppe utenom under debugging av javascript) og at det er vanskelig å slå det av og på (må rote med opera6.ini fila). Får håpe det kommer i neste versjon.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124
Akkurat hvordan vil Opera fortsette å tjene penger etter dette stuntet?

De er jo markedsleder på nettlesere til mobiltelefoner, og jeg tror at det er der Opera Software kommer til å hente inn pengene sine i framtiden.

 

Recently, the company launched Opera Mini™, a Web browser that can run on almost any mobile phone. This makes the innovative Opera mobile Web browser compatible with nearly 700 million phones across the world.

 

EDIT: La til sitat..

Endret av Slettet+3124
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124
Gikk jo 36 millioner nøkler de dagene de var gratis, så kan jo tro det.. :)

Bommet litt på tastene herr Ueland? Tallet var ikke 36 mill men 3 miliioner på ca 24 timer.

 

In the 24 hours of the party more than three million people got their free registration codes and over half a million people downloaded Opera from Opera's servers.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...