Gå til innhold

iPod på slankekur


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det har jo gått rykter om iPod med flashminne på 8GB. Skulle Apple realisere disse ryktene, så måtte det jo være minne som var framtidens lagringsmedium for den "ultra-portable" klassen deres... ;). iPod Mini er blitt en kassasuksess, men de føler vel at rushet har gitt seg nå. 6GB-versjonen vil jo fortsatt være å finne i andre nettbutikker og fysiske butikker da :) , og DE har nok sikkert en del igjen på lager til sammen.

 

4GB holder nok lenge for målgruppen til de "ultra-portable" foreløbig. Denne størrelsen vil jo sikkert bli økt med tiden :p. Vær tålmodig, og ikke klag over teknologiske framskritt! :!:

Endret av Berntzen
Lenke til kommentar
Er dødelig fornøyd med min iPod mini, og det blir ikke noen ny mini-iPod før de kommer med minst 10 GB harddisk.

iPod mini kommer ikke mer, den er død og begravet. Du får nok ta til takke med en av de andre modellene.

Det nye produktet er iPod nano, og kommer til erstatte iPod mini.

VG

Skal vi tro Apple, er det bare å glemme iPod Mini. Spillerens arvtager har fått navnet iPod Nano

Amobil

Endret av Dr.Ittsekk
Lenke til kommentar

Men fargeskjermen er jo genial - i og med at man f.eks. kan vise bilder på den. Det følger forøvrig med noen spill også, som utvilsomt ser bedre ut i farger enn om det skulle vært en monokrom skjerm.

 

I artikkelen sto det forøvrig

Sammen med iPod Nano får du selvsagt også ekstrautstyr. Vi nevner for eksempel ladestasjon og armbånd, en genial oppfinnelse for de som liker å høre på musikk til joggeturen.

Mulig det er jeg som tolker dette litt spesielt, men høres det ikke ut fra dette ut som om armbåndet og dockingstasjonen følger med?

 

Det som følger med som standard er i allefall som følger (hentet fra apple.com):

- Earbud headphones

- USB 2.0 cable

- Dock adapter

 

Må innrømme at jeg er sinnsykt fristet til å kjøpe meg en 4GB iPod nano nå. :yes:

Lenke til kommentar

Det slår meg at denne spilleren også faktisk er ganske så billig. Kun 2200,- for 4 GB flashminne. Mange andre leverer jo 1 GB flash til rett under 2000,-.

 

Hadde vært fristende, men må nesten minimum ha 15 GB. Helst 60 før jeg kjøper noe nye. Hvis jeg da i heltatt gidder å gi penger til Apple igjen. Er ikke så fornøyd med den jeg har i dag (les batteri kapasitet). Men ett par generasjoner til på denne spilleren her så kommer nok riktig versjon for meg også.

Lenke til kommentar
I artikkelen sto det forøvrig
Sammen med iPod Nano får du selvsagt også ekstrautstyr. Vi nevner for eksempel ladestasjon og armbånd, en genial oppfinnelse for de som liker å høre på musikk til joggeturen.

Mulig det er jeg som tolker dette litt spesielt, men høres det ikke ut fra dette ut som om armbåndet og dockingstasjonen følger med?

Oi ja, det har du rett i. En litt dårlig formulering det der. Skal rette den nu, takk for kommentaren :)

Lenke til kommentar

Jeg trodde en av fordelene med flashminne, foruten ingen bevegelige deler, var nettopp batterikapasitet? Jeg sitter bare og venter, jeg, med md'n min med godt over 50timer batterikapasitet (siden den begynner å bli litt gammel), på at det skal komme en mp3-spiller med om lag 4-5GB minne, driverløs og bra med batteri...

Lenke til kommentar
Jeg trodde en av fordelene med flashminne, foruten ingen bevegelige deler, var nettopp batterikapasitet? Jeg sitter bare og venter, jeg, med md'n min med godt over 50timer batterikapasitet (siden den begynner å bli litt gammel), på at det skal komme en mp3-spiller med om lag 4-5GB minne, driverløs og bra med batteri...

14 timer er vel bra for de aller fleste vil jeg tro? Uansett har vel tykkelsen ført til kompromiss på batterikapasiteten

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...