Gå til innhold

iPod på slankekur


Anbefalte innlegg

Fant nettopp ut at det var bud, jeg og.. nano'en til lillesøster ankom nettopp foreldrenes hus. Men ingen iPod her ennå... sitter og vibrerer av spenning nå. Tror jeg skal finne fram direktenummeret til TNT-budet som skal til meg og si jeg spanderer kebab om han kommer hit SNAREST. :hmm:

 

Bestilte under en time etter lansering, når jeg tenker meg om.. hadde egentlig planer om å bestille mini samme dag, men Apple Store var nede for vedlikehold når jeg først prøvde.

Er fornøyd med det, nå i etterttid. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mulig jeg som er dum her, men jeg klarer ikke å spore min.

 

Går på TNT.com, kommer meg frem til Norge og prøver å spore både med referanse- og shippingnummer. Får ikke funnet destinasjon uansett.

 

Hjelp? :)

 

edit: Jeg klarte det vist etter hvert. Den er "Out For Delivery". Da håper jeg ikke den har blitt forsøkt levert de timene jeg har vært borte.

Endret av arehei
Lenke til kommentar
Bilder for de som måtte ønske. Ikke alle ble så veldig bra, men men.

iPoden er bare mer og mer deilig det mer jeg ser den. iTunes derimot ga meg ikke et godt førsteinntrykk.

Gratulerer! Den ser nydelig ut.

Kommer du til å skrive en test om den for oss?

Og ja, iTunes er noe herk. Selv prøver jeg å finne et brukbart alternativ, men har ikke lykkes helt hittil.

Lenke til kommentar
Vet noen om de måtte bytte navn på den ?

Bytte navn? Den skjønte jeg ikke.

 

Piranha: Sikkert et bra program, men jeg følte meg enkelt og greit ikke "hjemme" i programmet med en gang. Klarer ikke forklare så mye nærmere.

 

Om noen vil fortelle hvordan jeg kan flytte over et bilde, altså ikke tilknyttet til noe musikk, så setter jeg pris på det.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...