Gå til innhold

Blåtannbrillene er her


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

stilig, og billig faktisk.

 

oakley brillene eg har ser hakket bedre ut,

og kostet ca 1500 kr mer. og her får du med

blåtann headset som passer til :love:

 

ulempen som eg ser(negativ som alltid ;) ) er at du ikke

kan bruke hodesettet uten solbrillene :cool:

 

og personlig bruker eg hodesettet rimelig ofte,

og da er det håpløst.

 

men fint konsept, stilig resultat, og absolutt rimelig :yes:

 

thumbsup :thumbup:

Lenke til kommentar

Prisen var OK. Designet på brillene var bra, men designet på blåtannenheten synes jeg ikke var så pent. Brillene er stilrene, blåtannenheten er mer en ujevn klump. Det er bare min mening, man kan selvfølgelig digge designe så mye man vil.

 

Ser heller ikke noe imponerende med hvordan dette er gjennomført. Det er rett og slett et lite headsett med feste til solbriller, og omvendt.

Lenke til kommentar

Når jeg leste overskriften med blåtann og briller trodde jeg det var snakk om briller med innebygget skjerm. Så det var litt skuffende å se at det bare var snakk om lyd.

 

Konkurrerende alenestående blåtann-headset koster fra noen få hundrelapper, og jeg synes det er for dyrt å betale godt over tusenlappen for solbriller. Hvilket merke det er bryr meg midt bak, bare de gjør jobben og beskytter øynene mot sterkt sollys og UV. Noe til og med solbriller til 10 kr gjør i følge tester. Ellers så bør de være gode å gå med, derfor kjøper jeg gjerne briller til hundrelappen i stedet for noe plastskrap til 10kr. Altså er disse brillene noe jeg ikke kommer til å vurdere.

Lenke til kommentar

nå må jeg innrømme at jeg ikke har prøvd men min erfaring av brillebruk sier meg at vanlige blåtann enheter som henger fra øret fort kan bli ett problem i kombo med brillestanga. er jo bare så my plass bak den øra.

 

hadde vært morro om en produsent kom med en clip on enhet som kunne festes på enhver brille. kansje med stereo headset (ledningen kan gjerne gå bak hodet).

 

legg ved en blåtann enhet med minijack som bruker den nyeste versjonen (den som kan takle stereolyd) slik at en kan plugge den inn i omtrent enhver spiller, putte den i lomma sammen med spillern og få musikken sendt over.

 

eneste problemet kan kansje være kontroll av spillern :p

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...