Gå til innhold

Ingen Duke Nukem på Source (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synd det med DUke Nukem, men det er jo forståelig. Ble ikke overraska.

Må si meg enig med guvenøren i Missouri, kriminelle skal ikke ha det kult i fengsel, det er priviligiert oss utafor. De skal sitte der og syntes synd på seg selv og tenke over hva de har gjort galt.

 

Kunne laget en bra anti-ungdomskriminalitet kampanje.

Endret av Azper
Lenke til kommentar

Det finnes da haugevis av modder som bryter diverse merkenavn, for det er jo egentlig det som er det eneste som de kan taes på...eller har 3d realms patent på griser i poltiuniform?

 

Har modutviklerane noe ryggrad kaller de det heller for Dude Nukem og gir det ut.

 

Og hvis kriminelle får se på tv/film synes jeg de skal få spille på pc også(eller brettspill for den sak skyld).

Lenke til kommentar
[iC' date=26/01/2005 : 21:22]
Og hvis kriminelle får se på tv/film synes jeg de skal få spille på pc også(eller brettspill for den sak skyld).

Yeah right! Da skal jeg faen meg gå å drepe et par uskyldige mennesker, for så å bli putta i fengsel, slik at jeg kan få gratis video/PC spill!

 

 

:thumbdown:

prøv deg på å rane nermeste bank, hvis du bruker ekte pistoler kommer du nok i fengsel. Så kan du se hvor morro det er å sitte i fengsel...og få lov til å spille dataspill...mye bedre å spille i fengsel enn hjemme er jeg sikker på... :nei:

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...