Gå til innhold

Bildeflørt: Gigabyte GV-3D1


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ja, man må ha et (Gigabyte) SLI hovedkort, og nei, man kan ikke kjøre 2 slike kort.

ikke in non-SLI-modus heller?

Det går sikkert siden hovedkortet tydeligvis har 2 stk 16xPCI-e porter.

 

Men to stk doble skjermkort i SLI går selvfølgelig ikke siden SLI-funksjonaliteten allerede er "brukt opp" internt på skjermkortet. Det er heller ingen SLI-plugg for å koble sammen to kort.

 

Spennede produkt. Lurer på hva prisen blir? (sikkert dyrt)

Lenke til kommentar
Ja, man må ha et (Gigabyte) SLI hovedkort, og nei, man kan ikke kjøre 2 slike kort.

ikke in non-SLI-modus heller?

Det går sikkert siden hovedkortet tydeligvis har 2 stk 16xPCI-e porter.

 

Men to stk doble skjermkort i SLI går selvfølgelig ikke siden SLI-funksjonaliteten allerede er "brukt opp" internt på skjermkortet. Det er heller ingen SLI-plugg for å koble sammen to kort.

 

Spennede produkt. Lurer på hva prisen blir? (sikkert dyrt)

hmmm....tenk deg når de skal gi ut SLI kort som kjører 2 slike kort i SLI :) eller det kommer sikkert ikke til å hete SLI lenger,men at det blir mulig å kjøre 2stk skjermkort (4xGPU) samtidig :) Blir digg dette. Jeg liker veien utviklingen går.

Lenke til kommentar
Ja, man må ha et (Gigabyte) SLI hovedkort, og nei, man kan ikke kjøre 2 slike kort.

ikke in non-SLI-modus heller?

Det går sikkert siden hovedkortet tydeligvis har 2 stk 16xPCI-e porter.

 

Men to stk doble skjermkort i SLI går selvfølgelig ikke siden SLI-funksjonaliteten allerede er "brukt opp" internt på skjermkortet. Det er heller ingen SLI-plugg for å koble sammen to kort.

 

Spennede produkt. Lurer på hva prisen blir? (sikkert dyrt)

hmmm....tenk deg når de skal gi ut SLI kort som kjører 2 slike kort i SLI :) eller det kommer sikkert ikke til å hete SLI lenger,men at det blir mulig å kjøre 2stk skjermkort (4xGPU) samtidig :) Blir digg dette. Jeg liker veien utviklingen går.

Jepp, jeg også. Tenk deg 4 x PCI-E spor med 16x og 6800 ultra kort med 1024 mb minne og 2x gpu`er!! Totalt 8 gpu`er og 4096 mb minne! *Fantasere*

 

Jeg har også sansen for at man kan skalere maskina som man vil igjen, har man lyst på sinnsyk ytelse er det mulighet for 2 skjermkort. Akkurat som i gammle dager, med Voodoo2 SLI. :thumbup:

Lenke til kommentar

Det er jo kanon å se slikt på papiret. Men tror nok at dette går litt over stokk og stein... SLI og dual Core... Blir nok mange barnesykdommer, og masse spill støtter ikke slikt ennå. Så hvis man skal ha bra ytelse, så kjøp deg sli-hovedkort og 6800 ultra, og vent med flere skjermkort til man virkelig får utnytta det....

 

MEN, det blir en spennende tid i møte. Men jeg tror jeg venter til man virkelig får utnytta

dette... Kanskje når unreal engine3 er kommet.... *sikle HARDT*

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...