Gå til innhold

Omtale av Ninja Gaiden (Xbox)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Et utrolig (UTROLIG) bra spill, det er det ingen tvil om. Liker også det faktum at vanskelighetsgraden er meget høy.

 

Lurer på hvor mange ganger jeg og noen kamerater kasta håndkontrollene våre i veggen når vi spilte dette spillet, det var i alle fall ikke få:)

 

Nå skal det spilles på Hard, regner med at rommet/xboxen kommer til å få rimelig hard medfart.

Lenke til kommentar
Et utrolig (UTROLIG) bra spill, det er det ingen tvil om. Liker også det faktum at vanskelighetsgraden er meget høy.

 

Lurer på hvor mange ganger jeg og noen kamerater kasta håndkontrollene våre i veggen når vi spilte dette spillet, det var i alle fall ikke få:)

 

Nå skal det spilles på Hard, regner med at rommet/xboxen kommer til å få rimelig hard medfart.

Samme her! Blir så sinnsykt forbanna av og til når jeg ikke klarer noe!

Lar det heller gå ut over krakken jeg har beina på.. :)

Lenke til kommentar

Dette kan jeg ærlig innrømme har vært den beste anmeldelsen jeg har lest, rett og slett på grunn av det utmerkede språket, krydet med flott sarkasme :) Det gjør det ikke mindre flott at jeg nettopp har kjøpt spillet selv, og kan kjenne meg igjen i omtrent alt du har skrevet :)

 

Two thumbs up!

Lenke til kommentar
Dette kan jeg ærlig innrømme har vært den beste anmeldelsen jeg har lest, rett og slett på grunn av det utmerkede språket, krydet med flott sarkasme

Det skal jeg si meg fullt og helt enig i. Svært bra anmeldelse (misunnelige dere andre nå? :p)

Keep up the good work!

Endret av HeavenHell
Lenke til kommentar
Dette kan jeg ærlig innrømme har vært den beste anmeldelsen jeg har lest, rett og slett på grunn av det utmerkede språket, krydet med flott sarkasme :) Det gjør det ikke mindre flott at jeg nettopp har kjøpt spillet selv, og kan kjenne meg igjen i omtrent alt du har skrevet :)

 

Two thumbs up!

Jeg kunne ikke sagt meg mer enig;) Godt timet sarkasme, og morsomme poeng.. En fryd og lese!

 

Skulle nå bare ha en X-Box, og spillet.. med:

tilsvarende deilig sitring i underlivet
Lenke til kommentar
Et utrolig (UTROLIG) bra spill, det er det ingen tvil om. Liker også det faktum at vanskelighetsgraden er meget høy.

 

Lurer på hvor mange ganger jeg og noen kamerater kasta håndkontrollene våre i veggen når vi spilte dette spillet, det var i alle fall ikke få:)

 

Nå skal det spilles på Hard, regner med at rommet/xboxen kommer til å få rimelig hard medfart.

Bare vent til du skal spille på Very Hard du, det kommer ikke til å være noe igjen av controller eller xbox når du er ferdig da ;)

 

Jeg lurer også på om noen ting.

 

Når man unlocker Ninja Gaiden 2, som det sto i artikkelen var det multiplayer på dette spillet.

Er det faktisk også dette på xbox?

Lenke til kommentar

"Ryu Hayabusa er hardest, tøffest og kan gjøre alt andre helter kan. Han kan hoppe i plattformstil, han kan løpe opp og langs vegger, han kan slå saltomortale, han kan slåss med sverd, nunchaku, pil og bue, kastestjerne, harpun, han kan drepe en fiende ved å passere gjennom kroppen hans, han er kjappere enn Øystein Sunde, han er kledd i sort.

 

Han er den første mannen jeg er forelsket i."

 

Hehehe... :D

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Et utrolig (UTROLIG) bra spill, det er det ingen tvil om. Liker også det faktum at vanskelighetsgraden er meget høy.

 

Lurer på hvor mange ganger jeg og noen kamerater kasta håndkontrollene våre i veggen når vi spilte dette spillet, det var i alle fall ikke få:)

 

Nå skal det spilles på Hard, regner med at rommet/xboxen kommer til å få rimelig hard medfart.

Samme her! Blir så sinnsykt forbanna av og til når jeg ikke klarer noe!

Lar det heller gå ut over krakken jeg har beina på.. :)

Jeg lar det som oftest gå hardt utover meg selv, og ikek materialistiske ting. Slår hardt i murvegg eller i gulvet eller noe som ikke kan bli ødelagt. Da er det bare jeg som blir ødelagt, men jeg helbredes jo automatisk.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...