Gå til innhold

RYKTE: – Slik blir den neste Nexus-mobilen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er ikke bekreftet at det er snakk om en 5,2", det er bekreftet at den får 420 DPI. Det er heller ikke bekreftet om det blir en 820 eller 821 CPU, men det blir én av de to. Det ville vært rart om de gikk for 5,2" og 5,5" når hardware ellers er nesten helt identiske. Håper de går for 5", og at det blir smalere ramme enn 5X har i dag.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Håper den har den nye bluetooth standarden, utskiftbart batteri, minnekort,fingeravtrykks leser og en vettig pris. Da blir det min neste. Oppløsning på skjerm bryr meg ikke mye om, så jeg tar gjerne 1080p versjonen.

Brukes 90% som musikk spiller i bilen, hjemme og på trening. Resten er tom tom gps, en og annen sms, fjasbok sjatting og normal ringing .

Lenke til kommentar

Mer spent på om det kommer noen nye nexus-tablets akkurat nå, og gjerne om google har noen planer for å gjøre tablet-apper litt bedre på android.

 

AtW

Skriver dette fra min Pixel c. Flott tablet! Android 7 skal jo også få støtte for skjermdeling blant annet :)

 

Synd at den ikke selges i Norge!

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det er ikke bekreftet at det er snakk om en 5,2", det er bekreftet at den får 420 DPI. Det er heller ikke bekreftet om det blir en 820 eller 821 CPU, men det blir én av de to. Det ville vært rart om de gikk for 5,2" og 5,5" når hardware ellers er nesten helt identiske. Håper de går for 5", og at det blir smalere ramme enn 5X har i dag.

 

Har du DPI og oppløsning, har du også skjermstørrelse. Det sier seg selv.

Lenke til kommentar

 

Mer spent på om det kommer noen nye nexus-tablets akkurat nå, og gjerne om google har noen planer for å gjøre tablet-apper litt bedre på android.

 

AtW

Skriver dette fra min Pixel c. Flott tablet! Android 7 skal jo også få støtte for skjermdeling blant annet :)

 

Synd at den ikke selges i Norge!

Kjøpt i Norge?

Lenke til kommentar

 

 

Mer spent på om det kommer noen nye nexus-tablets akkurat nå, og gjerne om google har noen planer for å gjøre tablet-apper litt bedre på android.

 

AtW

Skriver dette fra min Pixel c. Flott tablet! Android 7 skal jo også få støtte for skjermdeling blant annet :)

Synd at den ikke selges i Norge!

Kjøpt i Norge?

Som nevnt så selges den ikke i Norge. Fikk derfor en onkel til å kjøpe den med fra Sveits :)
Lenke til kommentar

 

Det er ikke bekreftet at det er snakk om en 5,2", det er bekreftet at den får 420 DPI. Det er heller ikke bekreftet om det blir en 820 eller 821 CPU, men det blir én av de to. Det ville vært rart om de gikk for 5,2" og 5,5" når hardware ellers er nesten helt identiske. Håper de går for 5", og at det blir smalere ramme enn 5X har i dag.

Har du DPI og oppløsning, har du også skjermstørrelse. Det sier seg selv.

 

Hvordan kan du regne ut at 420 DPI = 5,2" uten å vite oppløsning? Jeg antar at du og artikkelen har rett i at det blir 1080p og 5,2", men det er fortsatt bare synsing.
Lenke til kommentar

 

 

Det er ikke bekreftet at det er snakk om en 5,2", det er bekreftet at den får 420 DPI. Det er heller ikke bekreftet om det blir en 820 eller 821 CPU, men det blir én av de to. Det ville vært rart om de gikk for 5,2" og 5,5" når hardware ellers er nesten helt identiske. Håper de går for 5", og at det blir smalere ramme enn 5X har i dag.

Har du DPI og oppløsning, har du også skjermstørrelse. Det sier seg selv.

 

Hvordan kan du regne ut at 420 DPI = 5,2" uten å vite oppløsning? Jeg antar at du og artikkelen har rett i at det blir 1080p og 5,2", men det er fortsatt bare synsing.

 

 

Det er en enkel formel som er basert på 3 faktorer. Har du to av de oppgitt, så finner du enkelt ut den tredje.

 

https://www.sven.de/dpi/

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...