Gå til innhold

Det finnes en Xbox One-versjon av The Elder Scrolls V: Skyrim, men den får du sannsynligvis aldri spille


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Hvorfor velge xbox når du kan velge pese?

 

Hva har PC med dette å gjøre? De skulle "teste" de nye konsollene.

Om posten din er en klisjè om at vi forbrukere burde velge PC i stedet for konsoll - god jul.

Nei er mest at dette produktet er litt poengløst. Enten så har du det med samme grafikken på xbox 360 eller ps3 eller så har du det bedre alternativet på pc.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg ville faktisk ikke spilt det spillet her på PC om jeg hadde fått betalt for det.

Personlig syns jeg ikke pc egner seg til spill i særlig grad, det er min mening, hvis andre vil spille på PC så for de gjøre det.

Lei av å lese mer eller mindre hjernedøde kommentarer fra folk som sitter med PCèn sin hele dagen. Folk har forskjellig mening, hvis dere hadde røska huet deres ut fra PC kabinettet så hadde dere kanskje fått med dere det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg ville faktisk ikke spilt det spillet her på PC om jeg hadde fått betalt for det.

Personlig syns jeg ikke pc egner seg til spill i særlig grad, det er min mening, hvis andre vil spille på PC så for de gjøre det.

Lei av å lese mer eller mindre hjernedøde kommentarer fra folk som sitter med PCèn sin hele dagen. Folk har forskjellig mening, hvis dere hadde røska huet deres ut fra PC kabinettet så hadde dere kanskje fått med dere det.

Dette var en ganske hjernedød kommentar spør du meg, hvis ikke pc er egnet for spill så vet ikke jeg hva er. Konsoller er jo ikke annet enn mini-pcer med proprietære OS og en kontroller... Koble til en kontroller til en PC så får du rett og slett en bedre konsoll med flere muligheter for oppgraderinger, periferiutstyr og modding. Så, nei, det er ikke hjernedødt å si at PC er den beste platformen for spill, det er fakta for selv konsoller er basert på pc.

Endret av samobil
  • Liker 7
Lenke til kommentar

 

 

Hvorfor velge xbox når du kan velge pese?

 

Hva har PC med dette å gjøre? De skulle "teste" de nye konsollene.

Om posten din er en klisjè om at vi forbrukere burde velge PC i stedet for konsoll - god jul.

Nei er mest at dette produktet er litt poengløst. Enten så har du det med samme grafikken på xbox 360 eller ps3 eller så har du det bedre alternativet på pc.

Nå regner jeg med de ville brukt HD textures fra pc oppgraderingen, full HD og trolig bedre grafikk innstillinger.

 

Og ja det var et test prosjekt godt mulig det har masse feil, tenk alpha.

Skyrim og Fallout kjører på samme engine som de har laget selv.

Skyrim prosjektet sikkert et prosjekt for å porte denne til One og å få et begrep om ytelse og begrensinger. Når de hadde dette gikk de videre til Fallout 4, de hadde tjent på å gjøre Skyrim for One ferdig og solgt den men hadde ikke kapasitet da alt gikk til Fallout.

Lenke til kommentar

 

 

Hvorfor velge xbox når du kan velge pese?

Hva har PC med dette å gjøre? De skulle "teste" de nye konsollene.

Om posten din er en klisjè om at vi forbrukere burde velge PC i stedet for konsoll - god jul.

Nei er mest at dette produktet er litt poengløst. Enten så har du det med samme grafikken på xbox 360 eller ps3 eller så har du det bedre alternativet på pc.

 

Svarer du for den andre brukeren nå, har du byttet brukernavn eller har du to brukere?

Skjønner fortsatt ikke hva det hadde med saken å gjøre.

PC er uansett ikke det beste alternativet for alle, så den diskusjonen er poengløs like fullt som den er helt off-topic.

Lenke til kommentar

 

 

 

Hvorfor velge xbox når du kan velge pese?

Hva har PC med dette å gjøre? De skulle "teste" de nye konsollene.

Om posten din er en klisjè om at vi forbrukere burde velge PC i stedet for konsoll - god jul.

Nei er mest at dette produktet er litt poengløst. Enten så har du det med samme grafikken på xbox 360 eller ps3 eller så har du det bedre alternativet på pc.
Nå regner jeg med de ville brukt HD textures fra pc oppgraderingen, full HD og trolig bedre grafikk innstillinger.

 

Og ja det var et test prosjekt godt mulig det har masse feil, tenk alpha.

Skyrim og Fallout kjører på samme engine som de har laget selv.

Skyrim prosjektet sikkert et prosjekt for å porte denne til One og å få et begrep om ytelse og begrensinger. Når de hadde dette gikk de videre til Fallout 4, de hadde tjent på å gjøre Skyrim for One ferdig og solgt den men hadde ikke kapasitet da alt gikk til Fallout.

 

 

Tviler på en stor forskjell. Eneste som faktisk forandrer ting grafisk(nei full hd og marginalt bedre belysning er ikke en skikkelig overhaling i min bok) er jo moddere...

Lenke til kommentar

 

 

 

 

 

Hvorfor velge xbox når du kan velge pese?

Hva har PC med dette å gjøre? De skulle "teste" de nye konsollene.

Om posten din er en klisjè om at vi forbrukere burde velge PC i stedet for konsoll - god jul.

Nei er mest at dette produktet er litt poengløst. Enten så har du det med samme grafikken på xbox 360 eller ps3 eller så har du det bedre alternativet på pc.
Nå regner jeg med de ville brukt HD textures fra pc oppgraderingen, full HD og trolig bedre grafikk innstillinger.

 

Og ja det var et test prosjekt godt mulig det har masse feil, tenk alpha.

Skyrim og Fallout kjører på samme engine som de har laget selv.

Skyrim prosjektet sikkert et prosjekt for å porte denne til One og å få et begrep om ytelse og begrensinger. Når de hadde dette gikk de videre til Fallout 4, de hadde tjent på å gjøre Skyrim for One ferdig og solgt den men hadde ikke kapasitet da alt gikk til Fallout.

 

Tviler på en stor forskjell. Eneste som faktisk forandrer ting grafisk(nei full hd og marginalt bedre belysning er ikke en skikkelig overhaling i min bok) er jo moddere...

Nei det sier seg selv at mods gjør spill bedre.

SIdekomentar: jeg hadde et seriøst problem i Oblivion og lagde en ren versjon.

Plutselig så endret ikke planter seg når jeg høstet dem.

Jeg var i ferd med å skrive i bug forumet deres da jeg kom på at det var en modet funksjon. Ble Stock i Fallout NV og Skyrim, men dette var før fallout 3.

Lenke til kommentar

Jeg ville faktisk ikke spilt det spillet her på PC om jeg hadde fått betalt for det.

Personlig syns jeg ikke pc egner seg til spill i særlig grad, det er min mening, hvis andre vil spille på PC så for de gjøre det.

Lei av å lese mer eller mindre hjernedøde kommentarer fra folk som sitter med PCèn sin hele dagen. Folk har forskjellig mening, hvis dere hadde røska huet deres ut fra PC kabinettet så hadde dere kanskje fått med dere det.

 

Hohoh salty console peasant

Lenke til kommentar

 

Jeg ville faktisk ikke spilt det spillet her på PC om jeg hadde fått betalt for det.

Personlig syns jeg ikke pc egner seg til spill i særlig grad, det er min mening, hvis andre vil spille på PC så for de gjøre det.

Lei av å lese mer eller mindre hjernedøde kommentarer fra folk som sitter med PCèn sin hele dagen. Folk har forskjellig mening, hvis dere hadde røska huet deres ut fra PC kabinettet så hadde dere kanskje fått med dere det.

Dette var en ganske hjernedød kommentar spør du meg, hvis ikke pc er egnet for spill så vet ikke jeg hva er. Konsoller er jo ikke annet enn mini-pcer med proprietære OS og en kontroller... Koble til en kontroller til en PC så får du rett og slett en bedre konsoll med flere muligheter for oppgraderinger, periferiutstyr og modding. Så, nei, det er ikke hjernedødt å si at PC er den beste platformen for spill, det er fakta for selv konsoller er basert på pc.

*henter popcorn*

Jeg respekterer andres meninger, men å utelukke PC som den kraftigste platformen for spilling blir å være ignorent.. Bare se på fantastiske spill som Metro 2033 redux, eller GTA V.

Greit nok at de krever ganske så oppdatert hardware for å kunne skinne, men valgmulighetene for tweaking er mye større på PC enn noen annen platform.

For ikke å glemme mods, noe som har gjort spill som Oblivion, Skyrim, Fallout, GTA IV (og nå GTA V), og blant annet DOOM 3 til fantastiske spill på PC.

 

Greit at noen tenker at mods ødelegger spill, men flashlight modden til DOOM 3 ble blant annet inkludert i BFG edition.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...