Gå til innhold

Sony lanserer lekker smartklokke som ligner på en vanlig klokke


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-Pqy3rC

Jeg kjøper smartklokke når jeg kan fortsette med batteribytte hvert 5'te år. Så klokkefunksjonaliteten (tid, dato etc) må kunne fungere selv når smart-delen får akutt energimangel. Noe dette designet gjør mulig om ikke annet, slik sett et skritt i rett retning.

Lenke til kommentar

Tror jeg tillater meg til å tippe at her er Sony absolutt IKKE på sporet, de er nok, tror jeg, heller på jordet...:-)

 

Mener personlig det motsatte. Selv ønsker meg, som Tiltman, en klokke med smartfunksjoner - ikke en skjerm med klokkerem (type Apple Watch). Det beste ville jo vært noe som kunne kombinert de to, men det vil nok ta en stund før teknologien tillater det.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Har på sett og vis mer til felles med dette gamle Kickstarter-prosjektet enn vanlige smartklokker: https://www.kickstarter.com/projects/cuckoo/cookootm-the-watch-for-the-connected-generation/description

 

Vanlig analog klokke som varsler om du har uleste meldinger etc, men du må fortsatt opp med telefonen for å se hva det dreier seg om. Det jeg liker best med Pebble er at jeg slipper å ta opp telefonen så ofte.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Dette er ei smart-klokke eg fekk sansen for. Dvs at viss eg ein gang ynskje å ha ei klokke på armen igjen vil eg heller ha ei klokke som ser ut som ei klokke samt at denne klokka har smarte funksjoner opp mot mobil og steg/puls. Prismessig er den innafor og.

 

Det einaste som taler mot er at eg neppe får trang til å ha på meg ei klokke igjen. Mobil har vore nok å dra på sidan 97.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...