Gå til innhold

FØRSTEINNTRYKK: New Nintendo 3DS XL


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De kunne da vel bare laget en god 3DS fra starten av, slik at man slipper og kjøpe 3 av dem.

Dette er grunnen hvorfor konsoller suger, på den andre siden har du Vita som er helt perfekt maskin, men ikke så mange kjente spill, den har mye spill og vil få, men ikke store slik som Fantasy life,Monster Hunter og Bravely Default.

Også har du denne lille plast dritten som høvler til seg alle gode spillene, jeg får kramper i hendene etter bare 30 min spille tid, FFS Nintendo det er ikke små unger som bare spiller lenger.

Endret av Realzi
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Eg gjekk rett frå ein vanleg 3DS til New 3DS XL og synest at det var ein gjev overgang. Eg ser rett nok at overgangen frå ein 3DSXL til New3DSXL ikkje kjem til å bli den gigantiske (for dei som vurderar dèt), da det eg er mest nøgd med er skjermstørrelsen. :-)

 

Den nye knotten til høgre fungerar også greitt. Fungerar fint å styre kamera med den i MM, og eg opplev den som responsiv nok, sjølv om den ikkje erstattar ein vanleg analog spake.

 

Maskinvara er sikkert kraftigare, men det er ikkje noko som slår meg her og no.

 

Eg er nøgd. Terningkast 4.

Endret av Einelbraos
Lenke til kommentar

Stor skjerm, stabil 3d, og raskere lastetider gjør denne maskinen verdt å kjøpe (hvis du har en fra før av). Du trenger ikke å overføre via pcen, det går fullt an å overføre trådløst direkte mellom maskinene. Anbefaler å kjøpe 32GB minnekort med maskinen, ettersom det er det meste som går an å stappe i den, og det koster ca 200kr.

Lenke til kommentar

De kunne da vel bare laget en god 3DS fra starten av, slik at man slipper og kjøpe 3 av dem.

 

Dette er grunnen hvorfor konsoller suger, på den andre siden har du Vita som er helt perfekt maskin, men ikke så mange kjente spill, den har mye spill og vil få, men ikke store slik som Fantasy life,Monster Hunter og Bravely Default.

 

Også har du denne lille plast dritten som høvler til seg alle gode spillene, jeg får kramper i hendene etter bare 30 min spille tid, FFS Nintendo det er ikke små unger som bare spiller lenger.

 

Tja,jeg har absolutt ikke små hender, men får absolutt ikke krampe i hendene av å spille på 3ds'en. Hverken 3DS eller 3DS XL. Har ikke New 3DS XL. (ennå....)

Lenke til kommentar

Som teknologi frest tulling så frister det litt med en slik... Men har ikke så oversikt over hva som er bra av spill. Eneste jeg vet om og som jeg synes ser gøy ut er Luigis Mansion 2.

 

Du kan jo teste ut Monster Hunter 4. Er laget med New 3DS i tankene, og ser mye penere ut på den enn en vanlig 3DS.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...