Gå til innhold

The Legend of Zelda: Majora's Mask til Nintendo 3DS


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-77do0b

Se der ja. Enda en grunn til at jeg angrer på at jeg kjøpte Wii U istedet for 3DS. Lovnadene om virtual console spill fra både N64 og GC overbeviste meg, men der har det vært stille i gården. Foreløpig har det bare vært en dyr Mario Kart-maskin, i påvente av Zelda U.

Jeg var blant de som forhåndsbestilte Majoras Mask til N64 i sin tid, og ble skuffet. Over tid vokste spillet på meg, og jeg innså at det var tonnevis mer innhold i Majoras framfor Ocarina. Det er ett av favorittspillene mine blant Zelda-spillene. Drømmer om at de kanskje porter det til Wii U sammen med HD-utgaven av Ocarina.

Lenke til kommentar

Har ventet lenge på at dette skulle bli annonsert. Er vel ikke så rart de slipper det til 3DS med tanke på at Ocarina of Time 3DS var såpass vellykket i tillegg til at de har motoren til det. Hadde vært kult med en skikkelig HD remake på Wii U egentlig mener nå jeg.

 

Jeg er uansett veldig klar for å spile gjennom dette spillet igjen, uavhengig av plattform, etter å ha spilt godt igjennom N64 utgaven i løpet av årene. Blir nok samlerutgaven på meg!

Lenke til kommentar

Men kommer dette til den vanlige 3DS'n eller den nye kraftigere som ble annonsert nylig? :)

 

Begge kom til den samme konsollen, så kan ikke tenke meg at Majora vil kreve New 3DS.

 

Må jo være ufattelig dårlig å spille på en håndholdt da skjermen er super-liten i forhold til hva man gjerne vil ha, kunne ikke tenkt meg å prøve hookshot på en sånnen liten leke-skjerm.

 

Stakkars deg. Må være et trist liv du lever, når du føler du blir nødt til å trolle en tråd som denne for å få litt glede i hverdagen.
Lenke til kommentar

 

Men kommer dette til den vanlige 3DS'n eller den nye kraftigere som ble annonsert nylig? :)

Begge kom til den samme konsollen, så kan ikke tenke meg at Majora vil kreve New 3DS.

 

 

Samme maskin, ja... men husker jeg måtte kjøpe mer minne(?) da jeg hadde fått meg Majoras. Gedigen nedtur da jeg sate spillet i maskinen første gang!

Endret av Anech!
Lenke til kommentar

Om det hadde vært eksklusivt til New 3ds så hadde det for min del vært et vektigere argument enn Monster Hunter 4 og Xenoblade. Kjøpte 3ds i sin tid nesten utelukkende for OoT (selv om det har blitt mye annet bra med tiden), så dette blir et fint spill for å markere overgangen til N3ds (hvis releasen matcher sånn noenlunde).

Lenke til kommentar

Om det hadde vært eksklusivt til New 3ds så hadde det for min del vært et vektigere argument enn Monster Hunter 4 og Xenoblade. Kjøpte 3ds i sin tid nesten utelukkende for OoT (selv om det har blitt mye annet bra med tiden), så dette blir et fint spill for å markere overgangen til N3ds (hvis releasen matcher sånn noenlunde).

Er Monster Hunter eksklusivt til New 3ds ? ............................................

Går det an ...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...