Gå til innhold

Kickstarter-suksessen Planetary Annihilation lanseres neste uke


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gleder meg til å teste ut dette, spilte mye TA i gamle dager men jeg fikk aldri vært med på Early Acess, eller snarere jeg valgte å ikke delta da jeg syntes Early Acess er det verste som onensinne har skjedd spilleindustrien, kickstarter er OK men ikke dette Early Acess pisset.

 

SÅ vi får se hvordan det blir da... suksess? Håper det. "Cartoon" grafikk har ikke så mye å si for meg... det så jo ut som grøtsuppe i første TA så kan neppe bli verre en det. :)

Lenke til kommentar

Som gammel TA fan (og supcom 1) var jeg med på dette kickstarter prosjektet, fikk testet early access men ble ikke helt imponert...syntes det ble litt for "fluffy/cartoon" i forhold til TA/Supcom.

 

samme her. prøvde litt en uke i starten, har ikke rørt det siden da. men får kanskje gi det en ny sjanse igjen nå :)
Lenke til kommentar

Frister veldig å dra kortet nå og prøve Eary Access. Har savnet real time spill som foregår over hele planeter, skjønner ikke hvorfor det ikke er mer av dette.

 

Man kan ikke lage spill i 2014 som ikke kan portes til konsoll. Mye av grunnen er vel der. Kickstarter sørger for at vi får ting vi aldri ville fått ellers.

Lenke til kommentar

Jeg var tidlig ute med å melde meg på dette kickstarterprosjektet. Har testa det sånn innimellom, men har vært alt for mange bugs til at jeg har spilt det mye. Så langt kommer det ikke opp til Supreme Commander - Forged alliance, men får se om de har fått rydda opp i alle bugsa.

Lenke til kommentar

 

 

Frister veldig å dra kortet nå og prøve Eary Access. Har savnet real time spill som foregår over hele planeter, skjønner ikke hvorfor det ikke er mer av dette.

Man kan ikke lage spill i 2014 som ikke kan portes til konsoll. Mye av grunnen er vel der. Kickstarter sørger for at vi får ting vi aldri ville fått ellers.

Konsoller lager visse begrensninger men hovedgrunnen er selvsagt at de fleste som lager dataspill er veldig fantasiløse.

Lenke til kommentar

 

 

Frister veldig å dra kortet nå og prøve Eary Access. Har savnet real time spill som foregår over hele planeter, skjønner ikke hvorfor det ikke er mer av dette.

Man kan ikke lage spill i 2014 som ikke kan portes til konsoll. Mye av grunnen er vel der. Kickstarter sørger for at vi får ting vi aldri ville fått ellers.

Konsoller lager visse begrensninger men hovedgrunnen er selvsagt at de fleste som lager dataspill er veldig fantasiløse.

 

Tror ikke det mangler på fantasifulle utviklere. Utgivere er derimot et større problem... Hjelper lite om du har en fantastisk idé, om du ikke får hjelp til å utgi spillet. Det ser vi tydelig på Kickstarter. Det er mange spill som har fått avslag fra utgivere, men likevel gjort det riktig så bra på Kickstarter.

 

Ang early access er det jo mange måter å gjøre dette på. Noen gjør det bedre enn andre, hvor de inkluderer spillere og skaper blest om produktet. Andre klarer å få til det motsatte, med få oppdateringer og lite eller ingen tilbakemelding til spillere som er villige til å betale ekstra og/eller bruke tid på et uferdig produkt.

Lenke til kommentar

Leste bare Total Annihilation og fikk hjertebank...

Det er ett av få spill jeg har runda, for det var knallbra! Farlig å lefle med sånne gamle titler, de kan aldri leve opp til forventningene vi har bygget opp gjennom så mange år. Dessuten er jeg nå snart førr og ikke i tjueåra, så jeg har litt andre preferanser til hva som er bra og dårlig ;)

Lenke til kommentar

 

 

 

 

Frister veldig å dra kortet nå og prøve Eary Access. Har savnet real time spill som foregår over hele planeter, skjønner ikke hvorfor det ikke er mer av dette.

Man kan ikke lage spill i 2014 som ikke kan portes til konsoll. Mye av grunnen er vel der. Kickstarter sørger for at vi får ting vi aldri ville fått ellers.

Konsoller lager visse begrensninger men hovedgrunnen er selvsagt at de fleste som lager dataspill er veldig fantasiløse.

Tror ikke det mangler på fantasifulle utviklere. Utgivere er derimot et større problem... Hjelper lite om du har en fantastisk idé, om du ikke får hjelp til å utgi spillet. Det ser vi tydelig på Kickstarter. Det er mange spill som har fått avslag fra utgivere, men likevel gjort det riktig så bra på Kickstarter.

 

Ang early access er det jo mange måter å gjøre dette på. Noen gjør det bedre enn andre, hvor de inkluderer spillere og skaper blest om produktet. Andre klarer å få til det motsatte, med få oppdateringer og lite eller ingen tilbakemelding til spillere som er villige til å betale ekstra og/eller bruke tid på et uferdig produkt.

Å jo da. Utgiverne har selvsagt en god del av skylda de også, siden mange av de de ikke tør å satse på særlig originale ting, men veldig mange utviklere er veldig fantasiløse. Tenk bare på hvor like mange spill er i f.eks historie og grafikkstil. (At spillmekanikkene er så like handler ikke bare om fantasiløshet, men også om at mange er av den oppfatning av at ting som fungerer bra godt kan være slik det er.) Mange utviklere har lite kunnskap (om ting utenfor dataverdenen), leser lite og ser lite på film. Det som inspirerer disse utviklerne er hovedsakelig andre spill og da er det ikke rart at så mye blir likt andre spill. At mange av disse er veldig overarbeidet og derfor har liten tid til livene sine utenom jobben hjelper heller ikke. Dette gjelder selvfølgelig ikke alle, men jeg tror det gjelder veldig mange. Endret av Gother-Bit
Lenke til kommentar

 

Frister veldig å dra kortet nå og prøve Eary Access. Har savnet real time spill som foregår over hele planeter, skjønner ikke hvorfor det ikke er mer av dette.

 

Man kan ikke lage spill i 2014 som ikke kan portes til konsoll. Mye av grunnen er vel der. Kickstarter sørger for at vi får ting vi aldri ville fått ellers.

 

Få real strategispill portes til konsoll på grunn av at kontrolleren ikke er særlig egnet den spill typen.

Det er unntak men ikke mange rts.

 

Ja at de ikke kan portes reduserer salget men det kommer masse spill som kun er for pc.

Stort sett er spill multiplatform om det er praktisk og om de er store nok.

Mange pc indi spill som blir store kommer på konsoll senere.

Lenke til kommentar

Early Access Alpha har ødelagt mye for PA, jeg har spilt PA mye siden dag 1 og pledged over $300 for dette spillet men spiller basen er utrolig lav. For ca 1 år siden var det alltid flere hundre spillere pålogget PA nesten uansett tidspunkt på døgnet, nå er det få kamper og lite spillere. Trur ikke release vil fikse dette.

 

Men håper på det beste, Alpha var egentlig noe drit sammenlignet med nåværende versjonen, spillet er veldig polished og mangler bare enkelte enheter. Planet smashing er ikke like episk som jeg trodde det kom til å bli ettersom planeten bare restarter seg selv med et krater etter å bli truffet, hele showet er ferdig etter 15sec.

 

Men det er et konge RTS spill, TA spillere blir aldri fornøyd men sånn er det bare med old guard old farts :) Men de har hatt positiv innvirkning på PA til å få muligheten å bli et skikkelig tournament spill som feks DOW var og SCII er. Men jeg tviler ettersom Alphan gjorde ekstremt mange negativt innstillt til PA.

 

Men kudos til Uber, dere har vært et konge firma å følge :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...