Gå til innhold

Nå kan du teste romkampene i Star Citizen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Konge, gleder meg til alle de andre flyene er klare til testing :D

Venter så lenge det tar, alle de utålmodige ungene som hyler og skriker og anklager CIG om forsinkelse og scam irriterer meg.

 

Selve spillet er ikke ferdig før om 3-4 år uansett, relax kids.

 

Teknisk sett blir det aldri helt "ferdig", er jo uendelig å legge til som de sier selv. Holder på å laste ned patchen nå og gleder meg sykt å se hvordan det kommer til å bli nå og fremover! :D
Lenke til kommentar

Tre år er alt for lenge å vente! Er lenge siden jeg har sett et spill med så mye potensiale, klart blir vel en skuffelse dette også.

 

Selvfølgelig blir det en skuffelse hvis du sluker alt av promo for spillet i 3 år. Gjør som meg og hverken se trailere eller spill alpha-versjoner og heller gjør deg opp en mening når spillet kommer om noen år.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Arena Commander ser ut til å bli ganske bra, hadde lite problemer med singleplayer vanduul swarm, håper bare multiplayer funker like bra. Tror det kan bli morro, i hvert fall når jeg blir mer vant til kontrollene. =)

 

Kjører overraskene bra også, lite lagg og null crash enda.

 

Ett par minutter ingame:

=) Endret av Hatemaker
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Konge, gleder meg til alle de andre flyene er klare til testing :D

Venter så lenge det tar, alle de utålmodige ungene som hyler og skriker og anklager CIG om forsinkelse og scam irriterer meg.

 

Selve spillet er ikke ferdig før om 3-4 år uansett, relax kids.

 

Hvor har du fått det fra? Har ikke de alltid sagt at lanseringsdato er sent 2014?

Endret av La Menthe
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Konge, gleder meg til alle de andre flyene er klare til testing :D

Venter så lenge det tar, alle de utålmodige ungene som hyler og skriker og anklager CIG om forsinkelse og scam irriterer meg.

 

Selve spillet er ikke ferdig før om 3-4 år uansett, relax kids.

Hvor har du fått det fra? Har ikke de alltid sagt at lanseringsdato er sent 2014?

 

 

Persistant Universe Beta vil starte i 2015, og PU antas å være lansert i 2016.

Så til egen vinning og fornøyelse tok jeg feil :D

 

Social modden kommer i slutten av 2014, så vi RP'ere kan allerede begynne da :)

 

http://starcitizen.wikia.com/wiki/Anticipated_Release_Schedule

Lenke til kommentar

Ganske knøvlete måte å få til å fly på. Du må inn i hangaren, så finne hjelmen din og ta den på deg, så gå bort til et skip og åpne døren, så gå inn og sette deg i cockpit'en. Da får du opp en meny som lar deg velge hvilken simulator du vil spille. Når du er ferdig med denne simulatoren må du laste tilbake til hangaren for så å laste inn den andre simulatoren om du ønsker det. Dette gjøres mer irriterende av det faktum at spillet laster utrolig tregt.

 

Hvorfor i huleste ikke bare la meg velge fra den menyen med en gang?

Lenke til kommentar

Ganske knøvlete måte å få til å fly på. Du må inn i hangaren, så finne hjelmen din og ta den på deg, så gå bort til et skip og åpne døren, så gå inn og sette deg i cockpit'en. Da får du opp en meny som lar deg velge hvilken simulator du vil spille. Når du er ferdig med denne simulatoren må du laste tilbake til hangaren for så å laste inn den andre simulatoren om du ønsker det. Dette gjøres mer irriterende av det faktum at spillet laster utrolig tregt.

 

Hvorfor i huleste ikke bare la meg velge fra den menyen med en gang?

 

Stikkordet er Immersion. Her skal det være minst mulig abstrakte menyer og statser. Men ja, det er klart at det er rom for forbedring. Blandt annet fortelles det at det skal bli minst mulig loading sekvenser i spillet etter hvert.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...