Gå til innhold

– Slik ser nye Gmail ut


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-RnjNn5NbHl

Ser greit ut. Det er alltid vanskelig når endringene kommer, men det tar ikke lang tid før man blir vant til det. Bare se på Facebook.

 

en ting facebook gjør som jeg aldri kommer til å venne meg til er å prøve å presse messenger appen ned i strupen til folk. ved å gjøre det gjør de det jo bare enklere å avistalere hele driten å bare bruke internett siden for mobil,

Lenke til kommentar

 

:nei: nei, nei, nei. Foretrekker heller det gamle designet.

"alle" foretrekke rvel å klamre seg til det de kjenner? Det er jo et hylekor uten like hver gang Facebook skifter design og det blir sikkert det samme nå også når Gmail skifter design.

 

Jeg er veldig fornøyd med designet som er nå. Liker det veldig godt.

 

Designet til Facebook er greit det. Det som er feil er at jeg ikke får sett alt som blir postet. Jeg får bare det som Facebook tror jeg er interessert i å se.

Nå pleier ikke jeg å være med i hylekoret.Kun denne gangen. Hvis de klarer å gjøre gmail bedre, så er dette en velkommen forandring, men ut i fra bildene falt ikke det i min smak.

Endret av -Twix-
Lenke til kommentar

De gjør ikke noe med eposter som går tregt gjennom systemet ?

Når en sender en enkel e-post så forventer man ikke å måtte vente mange timer før den kommer til mottakeren

Selv om det er fristende, tror jeg ikke det er riktig av Google å stenge ute brukere som er sterkt rammet av PEBCAK.

Endret av RattleBattle
Lenke til kommentar

Fuck. Da antar jeg at de samtidig fjerner Labs siden de over årene har fjernet omtrent alt av plugins der som har gjort Gmail brukbar. Høyreklikkpreview, bottom answering og quote selected er essensielle Labs-endringer, og de to første har de allerede fjernet.

 

Gudene forby at vi kan ta egne valg på hvordan vi ønsker å bruke klienten og hvordan ting ser ut. Vi bør alle være lojale sauer og gjøre hva som forventes av oss, også må vi huske å si "bææ" i kor.

Om de fucker opp labs og ikke legger til fornuftige innstillinger i settings (bottom answering m.m.) blir det vel å vurdere lokal klient igjen, selv om det er litt nedtur også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...