Gå til innhold

Dette er årets beste produkter


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Dette spesielle produktet kan du faktisk tenke på som to disker – en SSD og en HDD – klemt inn i ett og samme 2,5-tommers skall. Merk at dette ikke er en hybriddisk, her får du altså en fullverdig 120 GB SSD i tillegg til en vanlig 1 TB harddisk. Høyden er på 9,5 millimeter, noe som vil si at den vil passe i en vanlig bærbar PC. Black2 løser problemet som kommer med at du vanligvis må velge mellom SSD-hastighet og HDD-kapasitet i en bærbar med kun én diskplass.

 

Hvis det ikke er hybrid hva er da definisjonen på en hybrid ?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Dette spesielle produktet kan du faktisk tenke på som to disker ? en SSD og en HDD ? klemt inn i ett og samme 2,5-tommers skall. Merk at dette ikke er en hybriddisk, her får du altså en fullverdig 120 GB SSD i tillegg til en vanlig 1 TB harddisk. Høyden er på 9,5 millimeter, noe som vil si at den vil passe i en vanlig bærbar PC. Black2 løser problemet som kommer med at du vanligvis må velge mellom SSD-hastighet og HDD-kapasitet i en bærbar med kun én diskplass.

Hvis det ikke er hybrid hva er da definisjonen på en hybrid ?

En hybrid oppfattes av systemet som en disk - denne oppfattes som to disker (eks. C: og D:).

En hybrid flytter de mest brukte filene til SSD-delen av disken siden disse bør lastes raskere. Resten ligger på snurredelen.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

En hybrid oppfattes av systemet som en disk - denne oppfattes som to disker (eks. C: og D:).

En hybrid flytter de mest brukte filene til SSD-delen av disken siden disse bør lastes raskere. Resten ligger på snurredelen.

Det er nå en lit rar måte unngå kalle det for en hybrid

har den da dobbel tilkobling også ?

 

hvis man overfører begrepet hybrid til andre ting så er det ikke mange som ser forskjell på nettbrett med tastatur og en hybrid pc

 

ser man så på hybridbiler så kan det være kun elektrisk drift på hjulene og en generator som ladder batteriene ( som kan samelignes med begrep hybrid disker

men også en løsning at det er både en elektrisk og en bensin motor som driver hulene ( som kan sammenlignes med denne disk løsningen)

Lenke til kommentar
Gjest medlem-271921

Likte best at netflix stod på listen. Her hvorfor:

1) Den har usedvanlig gode filter

2) Ingen bindingstid

3) Godt utvalg av filmer, men ikke best i klassen, men til gjengjeld gode filmer

 

Er ikke enig med kvakse, men helt og fullstendig enig med hardware.no. VELDIG BRA

Lenke til kommentar

Likte best at netflix stod på listen. Her hvorfor:

1) Den har usedvanlig gode filter

2) Ingen bindingstid

3) Godt utvalg av filmer, men ikke best i klassen, men til gjengjeld gode filmer

 

Er ikke enig med kvakse, men helt og fullstendig enig med hardware.no. VELDIG BRA

 

Er en bra fordi noen finner filmer de liker veldig bra eller er det fordi det pr definisjon skal være gode filmer der ?

 

hvis det skal være veldig bra så må det jo være noe for alle

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvorfor vant GTX Titan? Dere anbefalte jo ikke å kjøpe det på grunn av prisen.. Og GTX 780ti gir bedre ytelse i gaming.

 

Fordi Titan ble lansert i begynnelsen av året (19 februar), og 780ti kom i slutten av året (7 November). Titan var da det klart beste singlekjerne skjermkortet store deler av året.

 

Godt Nytt År folkens :D

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Merkelig at Netflix kan vinne en slik kåring. Den norske tjenesten har så elendig utvalg at den er mer eller mindre ubrukelig. Forvent at ni av ti filmer du søker etter ikke er å finne. Du kan alltids browse etter noe å se på, men bare i et lite knippe drittfilmer fra Hollywood og noen norske filmer, og jeg gav fort opp å finne noe bra (og usett).

 

Den amerikanske utgaven er noe bedre, men også ganske kjip når det kommer til utvalg.

 

vpn

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest medlem-271921

Må få lov til å skryte litt av hardware.no sin kåring av årets produkter. Mine favoritter er netflix og Asus routeren, 4K TV og ikke minst Titan skjermkortet.

 

Dessverre alltid noen viktigper'er som viser en veldig surmaget atferd. Er lei av de som alltid sutrer og klager. Virker ut som de ønsker å vise en slags makt og har sykelig trang til oppmerksomhet. Jeg har i mange år hatt hardware.no som min favoritt portal, men liker dårlig at så mange grinebitere slipper til.

 

Dere i hardware.no gjør en veldig god jobb, og jeg vil ønske dere et godt nytt år.

Lenke til kommentar

 

Merkelig at Netflix kan vinne en slik kåring. Den norske tjenesten har så elendig utvalg at den er mer eller mindre ubrukelig. Forvent at ni av ti filmer du søker etter ikke er å finne. Du kan alltids browse etter noe å se på, men bare i et lite knippe drittfilmer fra Hollywood og noen norske filmer, og jeg gav fort opp å finne noe bra (og usett).

 

Den amerikanske utgaven er noe bedre, men også ganske kjip når det kommer til utvalg.

 

vpn

Vel, han sier jo at den amerikanske ikke har spesielt godt utvalg. Og på PC trenger du ikke VPN, bruk heller Media Hint, mye greiere å forholde seg til.

Lenke til kommentar

 

 

En hybrid oppfattes av systemet som en disk - denne oppfattes som to disker (eks. C: og D:).

En hybrid flytter de mest brukte filene til SSD-delen av disken siden disse bør lastes raskere. Resten ligger på snurredelen.

Det er nå en lit rar måte unngå kalle det for en hybrid

har den da dobbel tilkobling også ?

 

hvis man overfører begrepet hybrid til andre ting så er det ikke mange som ser forskjell på nettbrett med tastatur og en hybrid pc

 

ser man så på hybridbiler så kan det være kun elektrisk drift på hjulene og en generator som ladder batteriene ( som kan samelignes med begrep hybrid disker

men også en løsning at det er både en elektrisk og en bensin motor som driver hulene ( som kan sammenlignes med denne disk løsningen)

Definisjon på hybrid er generelt sett et resultat av krysning mellom to produkter - altså et nytt produkt med nye egenskaper.

 

Så vidt jeg vet har hybriddisker en egen kontroller som automatisk tar seg av distribusjon av data mellom de to diskene (HDDen og SSDen) basert på bl.a. hvor hyppig brukt dataen er. Dette er med andre ord en ny funksjon som et resultat av krysningen - et nytt produkt.

 

Disken det er snakk om her er ikke en hybrid per def. fordi den ikke har denne funksjonen. Det er simpelthen bare en HDD og en SSD i samme forpakning. Disse er helt uavhengig av hverandre og snakker ikke sammen slik de ville gjort i en hybriddisk :-)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Dessverre alltid noen viktigper'er som viser en veldig surmaget atferd. Er lei av de som alltid sutrer og klager. Virker ut som de ønsker å vise en slags makt og har sykelig trang til oppmerksomhet. Jeg har i mange år hatt hardware.no som min favoritt portal, men liker dårlig at så mange grinebitere slipper til.

 

Hehe, må trekke litt på smilebåndet her...

Lenke til kommentar

Definisjon på hybrid er generelt sett et resultat av krysning mellom to produkter - altså et nytt produkt med nye egenskaper.

 

Så vidt jeg vet har hybriddisker en egen kontroller som automatisk tar seg av distribusjon av data mellom de to diskene (HDDen og SSDen) basert på bl.a. hvor hyppig brukt dataen er. Dette er med andre ord en ny funksjon som et resultat av krysningen - et nytt produkt.

 

Disken det er snakk om her er ikke en hybrid per def. fordi den ikke har denne funksjonen. Det er simpelthen bare en HDD og en SSD i samme forpakning. Disse er helt uavhengig av hverandre og snakker ikke sammen slik de ville gjort i en hybriddisk :-)

 

Uten om meg så ser jeg at det er en annen person her inne som ikke er helt ening i det du skriver , ihvertfall når det gjelder begrepet hybrid

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...