Gå til innhold

Følg Apples iPhone-lansering her


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De gjorde akkurat det samme for LG når se lanserte LG G2 og det samme når Samsung lanserte Galaxy Note 3 for noen dager siden på IFA i Berlin, så det argumentet faller på egen urimelighet.

På lanseringen av Samsung Galaxy Note 3 på IFA i Berlin og lanseringen av LG G2 i New York så reiste man for å se en lansering live, ikke for å se en livestream. Hadde Amobil reist til presentasjonen i Cupertino i dag hadde det vært noe helt annet.

 

Så det er nok heller ditt svar som faller på sin egen urimelighet.

 

Når det er sagt så klandrer jeg ikke Amobil for å reise. De har i praksis ikke noe valg siden det er det eneste Apple tilbyr og dette er noe de må/bør dekke. De jeg klandrer er Apple som ikke kan gjøre en livestream tilgjengelig til folk der de er, og aller helst gjøre den tilgjengelig for alle. Jeg skulle selv gjerne sett lanseringen i dag.

Endret av jenskristian
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Det er egentlig helt utrolig at journalister fra hele Europa reiser til Berlin for å få se en livestream. Hva gjør man ikke for Apple.

 

Vi reiser også for å kunne bringe den første "hands-on"-saken/sniktitten på de nye produktene - noe vi ikke ville fått hadde vi fulgt livestream fra Norge. Det ville vi også gjort med andre produktlanseringer det er veldig stor leserinteresse rundt. De fleste journalistene som ville dekket dette var antagelig også allerede i Berlin, i forbindelse med IFA-messen der nede. Vår journalist i Berlin har vært på plass siden slutten av forrige uke. :-)

  • Liker 9
Lenke til kommentar

 

Det er egentlig helt utrolig at journalister fra hele Europa reiser til Berlin for å få se en livestream. Hva gjør man ikke for Apple.

 

Vi reiser også for å kunne bringe den første "hands-on"-saken/sniktitten på de nye produktene - noe vi ikke ville fått hadde vi fulgt livestream fra Norge. Det ville vi også gjort med andre produktlanseringer det er veldig stor leserinteresse rundt. De fleste journalistene som ville dekket dette var antagelig også allerede i Berlin, i forbindelse med IFA-messen der nede. Vår journalist i Berlin har vært på plass siden slutten av forrige uke. :-)

kan man se denne lanseringen på livestream ?
Lenke til kommentar

Tror ikke jeg forlater Android med det første, men det er jo kjekt å se om Apple har noen ess i ermet.

 

Som fanden leser Bibelen følger jeg med på Apple-lanseringer.. :-D

Er delt mellom å håpe at de endelig lanserer noe revolusjonerende, og å håpe at de nok en gang lanserer noe alt for lite alt for sent. Så vi får se. Gøy uansett.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...