Gå til innhold

Ny invasjon i XCOM: Enemy Within (Mac, PS3, Windows, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det eneste jeg mislikte med det første var at det plutselig ble ekstremt mange ufoer på en gang et godt stykke ute i spillet. Måtte faktisk starte helt på nytt pga det, så mistet lysten. Håper virkelig de endrer litt på det, så vi får advarsel mye tidligere, og tips hvordan vi kan hindre det fullstendig. Å få en "ops, du burde ha sjekktet etter flere ufoer for to timer siden" blir for dumt.

Lenke til kommentar

Var først positivt overasket over spillet men ette rå ha spilt det en stund merket jeg at det dessverre manglet den gode følelsen fra originalen på alle måter. Først og fremst alle små elementer som var tatt bort som førte til at det ble omtrent som å se en Hollywood blockbuster film "based on a true story". Eneste spillet som har turt å gi blanke i om det kan bli for vansklig for mange i nyere tid er Dark Souls, som er befriende å spille i så måte. Finn det ut sjæl prinsippet :).

Lenke til kommentar

Nopenopenopenope.

Denne lobotomerte vanskjødselen av tittelen Xcom vil jeg ikke ha noe mer med å gjøre uansett om utgivelsen skulle vært gratis.

 

Xenonauts folkens! Det er verdig xcom tittelen!

Xenonauts er kjedelig, bare en litt penere utgave av originalen, med færre muligheter. Da spiller jeg heller originalen.

Endret av Buddy Dacote
Lenke til kommentar

Nopenopenopenope.

Denne lobotomerte vanskjødselen av tittelen Xcom vil jeg ikke ha noe mer med å gjøre uansett om utgivelsen skulle vært gratis.

 

Xenonauts folkens! Det er verdig xcom tittelen!

 

"Lobotomert vanskjødsel"? Vi har nok ikke spilt samme spillet, XCOM Enemy Unknown fra Firaxis var helt topp (men ja, som nevnt tidligere, gjør man ting feil i starten kan det fort bli vanskelig senere og restart eneste mulighet)

Lenke til kommentar

 

"Lobotomert vanskjødsel"? Vi har nok ikke spilt samme spillet, XCOM Enemy Unknown fra Firaxis var helt topp (men ja, som nevnt tidligere, gjør man ting feil i starten kan det fort bli vanskelig senere og restart eneste mulighet)

 

XCOM: Enemy Unknown var et flott spill, det er jeg enig i. Men det mistet simulator-preget originalen hadde, noe jeg synes var dumt, jeg liker å leve meg inn i spill. Småting som at du laster flyene med utstyr fremfor soldatene, og at du må velge å ta med nok magasiner og våpen er ikke kritisk viktig for spillet, men det gjorde originale Enemy Unknown til noe spesielt.

Lenke til kommentar

Koste meg masse med Xcom, men gud hjelpe meg så fantastisk sinna det går an å bli på bugs og dårlig feedback fra et spill. Kjenner jeg firaxis, blir ikke dette spillet helt spillbart før expansion 2 ca, ikke ulikt civilization.

Tror alle fikk med seg hvor uspillbart civ 5 var i begynnelsen, man kom til tur 100 og alt hakket som ei cd plate dratt etter et halt esel tvers over ekvator. Så kom Gods and Kings og rettet på det meste og gjorde ting sånn passelig spillbart, mens siste expansion endelig gjorde spillet til hva det burde vært ved launch. Får se om ikke Xcom får samme behandling også, hvis ikke får man sette sin lit til mods igjen ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Problemet med XCOM enemy unknown er at de dummet ned geoscape modusen, dvs basebygging, scouting, forsvar av egne baser samt muligeten til å angripe flere mål samtidig mangler.

 

Synes forsåvidt mission delen lever opp til originalen.

 

Singleplayer kampanjen endte ganske brått også med en ganske kjedelig og generisk mission.

 

Man alltid morro med mer innhold så ser frem til å se hva de bringer til bordet denne gangen

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...