Gå til innhold

Sony: – Xbox One-responsen var en nyttig ressurs (PS4, XOne)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Syns ikkje Sony gjekk i strupen på MS. Heller at Sony tok eit standpunkt som ikkje var i samme retning som MS og at Sony hørte på forbrukerene sine. Med tanke på at MS skulle "drepe" Sony sitt show syns eg faktisk Sony var meget snille som ikkje gjorde meir utav forskjellen enn bare å nevne det sånn på slutten av showet.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Syns ikkje Sony gjekk i strupen på MS. Heller at Sony tok eit standpunkt som ikkje var i samme retning som MS og at Sony hørte på forbrukerene sine. Med tanke på at MS skulle "drepe" Sony sitt show syns eg faktisk Sony var meget snille som ikkje gjorde meir utav forskjellen enn bare å nevne det sånn på slutten av showet.

 

Tror ikke du så pressekonferansen jeg;)

Lenke til kommentar
Syns ikkje Sony gjekk i strupen på MS. Heller at Sony tok eit standpunkt som ikkje var i samme retning som MS og at Sony hørte på forbrukerene sine. Med tanke på at MS skulle "drepe" Sony sitt show syns eg faktisk Sony var meget snille som ikkje gjorde meir utav forskjellen enn bare å nevne det sånn på slutten av showet.
Tror ikke du så pressekonferansen jeg;)

 

Hehe, såg da den. Såg MS sin og. Ingen forskjell mot slutten av showa der nei :)

Lenke til kommentar

Sony droppa jo PS eye kameraet som inkludert i siste øyeblikk bare for å være billigere enn MS. Rimelig desperat vil jeg si.

 

De hadde jo satset ganske mye på det, helt ny teknologi osv, også bare dropper de det på dagen for være billigere? Nå selges det kun som ekstra utstyr.

 

Sikkert ikke like kult for de som lager spill for den.

 

http://www.dualshock...d-knack-leaked/

 

PS4-Knack-Bundle-670x349.jpg

Endret av Knuttsen
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Sony droppa jo PS eye kameraet som inkludert i siste øyeblikk bare for å være billigere enn MS. Rimelig desperat vil jeg si.

 

De hadde jo satset ganske mye på det, helt ny teknologi osv, også bare dropper de det på dagen for være billigere? Nå selges det kun som ekstra utstyr.

 

Sikkert ikke like kult for de som lager spill for den.

 

Hvor mye man kan stole på offisielle uttalelser (fra både Sony og Microsoft) vet jeg ikke, men hvor har du det fra? Fra Sony har det blitt sagt at prisen ble satt for noen år siden, og at de har jobbet utifra det. Derfor RAMen ble økt i siste eksamen, fordi prisen sank drastisk. I starten var det faktisk 2GB RAM de gikk ut ifra.

Lenke til kommentar

Syns ikkje Sony gjekk i strupen på MS. Heller at Sony tok eit standpunkt som ikkje var i samme retning som MS og at Sony hørte på forbrukerene sine. Med tanke på at MS skulle "drepe" Sony sitt show syns eg faktisk Sony var meget snille som ikkje gjorde meir utav forskjellen enn bare å nevne det sånn på slutten av showet.

 

 

Sony gikk definitivt i strupen på Microsoft. Mye av feelingen der ute for Sony kommer av at de gjorde ganske store poeng at de ikke hadde restriksjonene(og derav funksjonene) som Microsoft ønsket å få frem fremfor å promotere egne funksjoner. Dette kalles på godt norsk en svertekampanje.

 

Det at internett går bananas fordi man må ha kinect tilkoblet ser da ut til at Sony gjorde nytte av og valgte å ikke bundle sin eyetoy med ps4. Dette bidrar kun til å forsterke det negative mot Microsoft da man distanserer seg mer fra noe som ser ut til å ha vært samme strategi fra begge parter.

 

Over tid så får man se om dette er en bjørnetjeneste eller ikke da fiaskoen til kinect 1 (altså Xbox 360 sin) kom av at utviklerene ikke ønsket å bruke resurser på et valgfritt tilbehør og Microsoft da måtte lage rene Kinect-spill (som funksjon alene ikke klarer å stå på egne ben)

Lenke til kommentar

Sony kommer likevel til å tape enorme summer på PS4 uansett,samme som dem har gjort på PS2 og PS3,tror XBoxOne blir vinneren igjen.

Sonys produkter er alltid overengineert slik at dem sjeldent klarer å tjene penger.

tror posten din er basert på fictivision. Har man fulgt pittelitt med denne generasjonen så har man fått med seg at Cerny og hans team har fokusert på at de skulle holde kostnaden nede og gjøre det enkelt å utvikle for.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...