Gå til innhold

Omfattende oppsigelser hos Hitman-skaperne (PS3, Windows, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Håper de gjør Hitman mer Hitman, virker som flertallet ikke var helt fornøyd med det siste som et Hitman spill. Personlig synes jeg det er et bra spill, men et helt forferdelig Hitman spill.

 

Ellers syns jeg Square Enix er kjipe med akkurat dette, feilen tror jeg ikke ligger i noen av de vestlige studioene, men Square Enix selv som sender selskapet ned i det røde når det gjelder økonomien.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Håper de gjør Hitman mer Hitman, virker som flertallet ikke var helt fornøyd med det siste som et Hitman spill. Personlig synes jeg det er et bra spill, men et helt forferdelig Hitman spill.Ellers syns jeg Square Enix er kjipe med akkurat dette, feilen tror jeg ikke ligger i noen av de vestlige studioene, men Square Enix selv som sender selskapet ned i det røde når det gjelder økonomien.

 

Slutta å spille det når jeg drepte en vaskekjærring som plutselig gjennoppstod fra de døde i en cutscene. Og da spillet begynte å nærmest fortelle meg hvordan jeg skulle spille. Likte heller ikke når man gikk gjennom en dør som ledet til et annet område at alt man hadde gjort før ble glemt av fienden; f.eks hvis noen løp etter deg og du gikk gjennom den døra så fulgte de ikke etter deg.

Når jeg tenker meg om så var det ikke mye jeg likte med det nei.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Håper de gjør Hitman mer Hitman, virker som flertallet ikke var helt fornøyd med det siste som et Hitman spill. Personlig synes jeg det er et bra spill, men et helt forferdelig Hitman spill.

 

Jeg mener Blood Money er fortsatt den beste blant Hitman. Jeg husker at fra trailers så var jeg skeptisk til Absolutions pga x-ray vision og fordommer mot square enix. Etterpå fant ut at det er ikke relevant når man spiller på "hard", men jeg fant ut en ting som er helt feil og er en dealbreaker for meg i Absolution:

 

Hvorfor i helvete kan jeg oppgradere og pimpe opp mine våpen når jeg ikke kan velge dem før oppdrag? For meg var det veldig viktig at en leiemorder valgte sitt verktøy før hver jobb med omhu. Absolution er ikke en historie om en "hitman", det er en historie om en "ex-hitman rebel".

 

Som nevnt før, et bra spill, men "feil" i Hitman konseptet.

Lenke til kommentar

Square Enix kan brenne et visst sted!!! Har ikke prøvd Absolution og basert på erfaringene til de som har prøvd det kommer jeg aldri til å prøve det heller. Det er tydelig at SE's klamme hånd på rattet har kjørt Hitmanserien i den berømte grøfta.

 

Syns Hitman 2: Silent Assassin er det beste. Anathema, St. Petersburg Stakeout, Basement Killing, The Motorcade Interception og Redemption at Gontranno er uforglemmelige oppdrag. Curtains Down fra Blood Money er kanskje det beste oppdraget i hele serien. Bytte ut en rekvisittpistol med en ekte pistol er helt genialt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...