Gå til innhold

Konsollsuksess for State of Decay (Windows, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

La inn noen timer i detta på søndag, morro som bare det :) Mye variasjon fra drep zombie- neste zombie en dude, og en ny zombie. Løper rundt og tar ett hus av gangen, grisegøy! :D

 

Har enda ikke kommet over om de folka mine kan dø, eller om jeg har tid på meg på oppdraga. Det virker sånn, så jeg stresser rundt konstant! Still, fun as hell :D Vell vært 1800 microsoft poeng!

Lenke til kommentar

Et bra spill, men jeg tror de lever litt på at ingen har laget noe lignende, for grafikkmessig er det helt grusomt.

 

Kan si meg enig i det. Ikke helt grusomt, men ikke bra. Men gameplay, og alt annet er som du sa ingen som har laget noe lignende før. Liker det veldig godt. Biler går tom for bensin, må scavenge bensin, byggematerialer. Alt sånt er en selvfølge i andre spill. Liker det :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg døde med en av karrakterene mine etter ca 2 timer, hadde nesten bare brukt han, så han vær veldig bra. Skjønte ingenting når det ikke var game over.... Så led hele community av sadness siden han var godt likt...

Jeg liker at døden har konsekvenser, har vært ekstra forsiktig siden ;)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Har starta dette spillet på nytt for 3. gang etter endelig å ha "forstått det". Det er helt fantastisk!

 

Har ikke spilt noe som helst det siste året...blir lei etter en times tid...men gjennom dette spillet har jeg fått tilbake godfølelsen og gleder meg til å komme hjem fra jobb for å spille :)

 

Det eneste i spillet jeg er litt usikker på nå er om det er noen vits å stresse..?

jeg koser meg, labber rundt og searcher rundt i hus og bygninger, bygger karakterer...men opplever til stadighet at en del av sideoppdraga forsvinner mens jeg gjør dette..

 

spiller det noen rolle? dukker det bare opp nye sideoppdrag etterhvert?

 

Liker ikke spill-stress :)

Lenke til kommentar

Hadde tenkt å kjøpe den, ekke dyr heller. Testet demoen, grafikken kunne ha vært bedre, men spiller ingen rolle etter 2-3 min. Noen her som har spilt det i flere timer? Blir det veldig monotomt eller? Litt redd for det.

 

Tenkte med en gang "MMO"!

 

Nei jeg vil ikke si det!

 

har nettopp kommet meg til by nr.2 og da løsnet det bare ennå mer....turen over åkrene dit med et par planecrash-sites osv var fett! og det har poppa opp et par nye, coole zombier...som ikke er bare bare å kjøre over med bilen for å si det sånn :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...